رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فصل اول از مجموعه «گاندو» که به موضوعات حساس سیاسی و اجتماعی می پردازد از ۶ آبان ماه در شبکه تماشا پخش می شود. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مجموعه از ششم آبان هر شب ساعت ۱۸:۳۰  از شبکه تماشا پخش و بازپخش آن در ساعت های ۳ بامداد ، ۹ صبح […]

فصل اول از مجموعه «گاندو» که به موضوعات حساس سیاسی و اجتماعی می پردازد از ۶ آبان ماه در شبکه تماشا پخش می شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مجموعه از ششم آبان هر شب ساعت ۱۸:۳۰  از شبکه تماشا پخش و بازپخش آن در ساعت های ۳ بامداد ، ۹ صبح و ۱۳ روز بعد تقدیم مخاطبان می شود.

گاندو سریالی در سبک اجتماعی، اکشن و امنیتی است که نخستین قسمت آن در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری پخش شد و در ۱۵ تیر ۹۸ به پایان رسید. فصل دوم این مجموعه تلویزیونی با نام گاندو ۲ از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۳ قسمت از شبکه سه پخش شد.

فیلمنامه گاندو بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌هایی می‌کند.

داریوش فرهنگ، سوگل طهماسبی، فرهاد قائمیان، کمند امیر سلیمانی، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، کامبیز دیرباز، سارا خویینی‌ها، رضا توکلی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار