رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مدیر شهرک غزالی از ممنوعیت بازدید گردشگران از این شهرک سینمایی در شرایط کرونا خبر داد. مهدی میرچی ـ مدیر شهرک سینمایی غزالی ـ با اعلام اینکه در حال حاضر درهای شهرک غزالی به روی بازدیدکنندگان بسته است، در این زمینه توضیح داد: به خاطر شرایط کرونا تنها پروژه های تلویزیونی و سینمایی در این […]

مدیر شهرک غزالی از ممنوعیت بازدید گردشگران از این شهرک سینمایی در شرایط کرونا خبر داد.

مهدی میرچی ـ مدیر شهرک سینمایی غزالی ـ با اعلام اینکه در حال حاضر درهای شهرک غزالی به روی بازدیدکنندگان بسته است، در این زمینه توضیح داد: به خاطر شرایط کرونا تنها پروژه های تلویزیونی و سینمایی در این شهرک مشغول فعالیت هستند.
میرچی افزود: تعداد افرادی که در پروژه‌ها مشغول فعالیت هستند، زیاد است و برای صیانت از پروژه هایی که در شهرک غزالی ساخته می شوند، فعلا بازدید گردشگری نداریم؛ زیرا اگر یکی از بازدیدکنندگان ناقل باشد به پروژه ها صدمه وارد می شود.

او تاکید کرد: با وجود اینکه به پروژه های فرهنگی مان خسارت وارد شده است، اما برای صیانت از جان افرادی که مشغول فیلمبرداری هستند فعلا بازدید نداریم.

مدیر شهرک غزالی با بیان اینکه تا زمانی که همه مردم واکسینه شوند و شرایط بهبود پیدا کند این محدودیت پابرجاست، عنوان کرد: در حال حاضر بالای ۱۱ پروژه در شهرک غزالی در حال تصویربرداری هستند.

به گفته وی سریال های «نائله»، «جیران»، «خاتون»، «جشن سربرون»، «شبکه مخفی زنان»، «پریزاد»، «خواب و خانه»، «فرزندان ایران»، «شبکه کوچک»، «مهمانی عالیجناب»، استودیوی فعال شبکه مستند، «مستان سلامت می‌کنند» و سینمایی «خط نجات» در شهرک سینمایی غزالی در حال ساخت هستند.

شهرک سینمایی غزالی که در سال ۱۳۵۸ با طرح و پیشنهاد مرحوم علی حاتمی ساخته شد، دکور خیابان ها و ساختمان های قدیم تهران را در خود جای داده و محل تصویربرداری بسیاری از فیلم و سریال های ایرانی است. همچنین در این شهرک دکور شهر کوفه و اورشلیم هم ساخته شده است. «شهرزاد»، «معمای شاه» و «قبله عالم» از جمله سریال هایی هستند که در این شهرک تصویربرداری شده اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار