رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «رویای سهراب» ساخته علی قوی تن برای رقابت در فستیوال پایونیر آرت فیلم راهی چین شد. فیلم سینمایی «رویای سهراب» پس از حضور در فستیوال های مسکو، هند و تاشکند، راهی کشور چین شد تا در فستیوال پایونیر آرت فیلم (pioneer Art Film Festival) کشور چین به رقابت با دیگر فیلم های بخش […]

فیلم سینمایی «رویای سهراب» ساخته علی قوی تن برای رقابت در فستیوال پایونیر آرت فیلم راهی چین شد.

فیلم سینمایی «رویای سهراب» پس از حضور در فستیوال های مسکو، هند و تاشکند، راهی کشور چین شد تا در فستیوال پایونیر آرت فیلم (pioneer Art Film Festival) کشور چین به رقابت با دیگر فیلم های بخش مسابقه که از کشورهای دیگر جهان پذیرفته شده اند، بپردازد.

این فستیوال نوپا که به فیلم هنری پیشگام معروف است، از سال ۲۰۱۸ با هدف ترویج و توسعه تولید فیلم های هنری و ‌پرورش خلق فیلم هنری با کیفیت بالا آغاز به کار کرد و چهارمین دوره این فستیوال از ۱۲ الی ۱۶ نوامبر برابر با ۲۰ الی ۲۴ آبان در شهر چونگ کینگ چهارمین شهر بزرگ چین برگزار می شود.

فیلم سینمایی «رویای سهراب» ساخته علی قوی تن در بخش رقابتی این فستیوال هنری به نمایش درمی آید.

علی قوی تن که این روزها به تازگی از فستیوال تاشکند بازگشته و در حال صداگذاری فیلم جدید خود با عنوان «زندگی و زندگی» است می گوید: در صورتی که وقت کافی داشته باشم به چین خواهم رفت تا در این فستیوال هنری کسب تجربه کنم.

فیلم سینمایی «رویای سهراب» درباره عاشقانه های زندگی شاعر و نقاش معاصر ایران سهراب سپهری است و علی قوی تن خود به دلیل شباهتش به سهراب سپهری، نقش سهراب را بازی کرده، و ساعد نیک ذات مدیر فیلمبرداری و بهروز شهامت طراحی و ترکیب صدا، بهزاد عبدی موسیقی، تدوین مهدی حسینی وند، طراحی چهره پردازی رحیم مهدیخانی، و مجری طرح برعهده حامد قوی تن بوده است.

مهدی سلطانی، بهاره کیان افشار، لاله اسکندری، ترلان پروانه، فروغ امجدی، حسین محمدیان و غزاله اکرمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار