رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 10 آبان 1400 - 09:53
  • کد خبر : 80526
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «اسب قاتلین» در پردیس شهرزاد به روی صحنه می‌رود

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهرا کتیرایی از دوازدهم آبان در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود. «اسب قاتلین» عنوان نمایشی است به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی زهرا کتیرایی که اجرای آن از ۱۲ آبان شروع می‌شود و به مدت ۱۵ شب ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر شهرزاد میزبان علاقه‌مندان به […]

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهرا کتیرایی از دوازدهم آبان در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

«اسب قاتلین» عنوان نمایشی است به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی زهرا کتیرایی که اجرای آن از ۱۲ آبان شروع می‌شود و به مدت ۱۵ شب ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر شهرزاد میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

در روستای ناکجا آباد به ارباب خبر می‌رسد که شورشیان در حال غارت روستاهای مجاور هستند. نوکران ارباب با حیله زن و اطرافیانش نقشه قتل ارباب را می‌کشند تا از خطر شورشیان در امان باشند.

کارگردان درباره نمایش نوشته است:

گاهی گمان می‌شود با یک انقلاب و دگرگونی همه چیز درست خواهد شد اما تغییر باید از خود شروع شود و تک تک انسان‌ها درون خود را تغییر دهند و انقلاب را از خود آغاز کنند. در فضای سختی که بیماری کرونا برای ما درست کرده است خصوصا برای جامعه تئاتر گروه ما با عشق و علاقه و پشتکار تمرین نمایش «اسب قاتلین» را شروع کرده و با همکاری خوب بازیگران و عوامل توانستیم آنطور که مد نظرمان بود کار را به سرانجام برسانیم. اما باز هم بحث نبودن بودجه مناسب برای گروه‌های تئاتری اذیت‌کننده بود.

عواملی که این اثر را همراهی می‌کنند عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: زهرا کتیرایی، بازیگران: علی پیله‌ور، یاشار خمسه، آرمین افتخارزاده،نوشین سرکوبی، مرتضی حفار، امیرحسین صفاپور، احمدرضا نوراللهی، زهرا کتیرایی، تیرداد حاتمی، شبنم برجی، مرتضی فرجی، مشاور پروژه: مهدی ذره، دستیار کارگردان: مرتضی فرجی، منشی صحنه: تینا زنگنه، طراح گریم: بهار سادات فاطمی، مجری گریم: مریم‌ حیدری، طراح نور: محمد سعیدی، طراح صحنه و لباس: زهرا کتیرایی، مدیر صحنه: سید محمد فاطمی، عکاس و فیلمبردار: مهدی اسکندری، ساخت تیزر: فرشاد فرهادپور، تدوین : سید ایمان قریشی، طراح پوستر و بروشور: مینا قانع و مشاور رسانه‌ای: محمدحسین عبداللهی.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار