رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تولید مجموعه عروسکی «مزرعه دوستی» با حضور سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی در مرکز آذربایجان شرقی کلید خورد. به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ساخت مجموعه تلویزیونی عروسکی «مزرعه دوستی» با حضور محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما و مدیران رسانه ملی و استانی در مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد. […]

تولید مجموعه عروسکی «مزرعه دوستی» با حضور سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی در مرکز آذربایجان شرقی کلید خورد.

به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ساخت مجموعه تلویزیونی عروسکی «مزرعه دوستی» با حضور محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما و مدیران رسانه ملی و استانی در مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

هدف از ساخت این مجموعه سرگرمی و آموزشی، تولید آثار ماندگار و با کیفیت عروسکی با تکیه بر فرهنگ بومی است.

سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما در آیین آغاز تولید این مجموعه با تاکید بر تولید آثار ماندگار و با کیفیت برای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: اینکه مراکز استانی در این زمینه پیشگام شده‌اند نشان از حرکتی گسترده و جریانی تاثیرگذار است.

او با بیان اینکه طراحی شخصیت، صداپیشگی و همچنین ساخت محیط های جذاب برای کودکان در صدا و سیمای استان‌ها، یک اتفاق رسانه ای ارزشمند به شمار می‌رود، گفت: معاونت استان ها از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از تولیدات این چنینی استفاده می‌کند.

رحمتی تصریح کرد: امیدواریم اثری جذاب تولید شود و شخصیت هایی در این مجموعه خلق شوند که بچه های ایران سال های سال آن‌ها را به خاطر بسپارند.

پیش تولید «مزرعه دوستی» در ۲۶ قسمت ۲۰ قسمتی و با ۹ کاراکتر عروسکی از ۲ ماه قبل شروع شده و برای ساخت دکورهای آن از رنگ های شاد کودکانه و با نگاه به بافت و رنگ هایی که بیشتر در شهرستان تبریز وجود دارند، استفاده شده است.

صداپیشگان و عروسک‌گردانان این مجموعه بیشتر از هنرمندان بومی استان آذربایجان شرقی هستند و قرار است عید نوروز روی آنتن برود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار