رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فیلمساز خارجی متقاضی حضور در بخش بین‌الملل پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» هستند. به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سی و شش روز به آغاز پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» باقی است. طبق اعلام دبیرخانه این دوره، ۲ هزار و ۶۱۱ اثر کوتاه، نیمه بلند و بلند […]

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فیلمساز خارجی متقاضی حضور در بخش بین‌الملل پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» هستند.

به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سی و شش روز به آغاز پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» باقی است. طبق اعلام دبیرخانه این دوره، ۲ هزار و ۶۱۱ اثر کوتاه، نیمه بلند و بلند از بیش از هفتاد کشور متقاضی حضور در جشنواره امسال است.

این فیلم‌ها توسط هیات انتخاب بخش مسابقه بین‌الملل بررسی خواهد شد و فیلم‌های منتخب در قالب سه بخش کوتاه، نیمه بلند و بلند به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

همچنین در بخش ملی این جشنواره نیز ۶۵۰ اثر کوتاه، بلند و نیمه ‌بلند، متقاضی شرکت در جشنواره شدند. براساس این آمار ۱۰۴ فیلم مستند بلند، ۱۷۸ اثر نیمه بلند و ۳۶۸ فیلم مستند کوتاه متقاضی حضور در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شده‌اند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی‌مقدم از ۱۸ تا ۲۵ آذر برگزار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار