رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«عذرا وکیلی» تهیه‌کننده، و مجری پیشکسوت برنامه‌های خردسالان و کودکان رادیو در برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» از چهل سال فعالیت هنری خود می‌گوید. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،پنجمین قسمت برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» میزبان «عذرا وکیلی» تهیه کننده، کارگردان، مجری و هنرپیشه پیشکسوت برنامه‌های خردسالان و کودکان از چهل سال فعالیت در رادیو […]

«عذرا وکیلی» تهیه‌کننده، و مجری پیشکسوت برنامه‌های خردسالان و کودکان رادیو در برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» از چهل سال فعالیت هنری خود می‌گوید.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،پنجمین قسمت برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» میزبان «عذرا وکیلی» تهیه کننده، کارگردان، مجری و هنرپیشه پیشکسوت برنامه‌های خردسالان و کودکان از چهل سال فعالیت در رادیو می‌گوید.

سعید توکل تهیه‌کننده برنامه «پرنیان صدا» ضمن بیان این مطلب افزود: در این قسمت طنزهای نمایشی با ایفای نقش هنرمندانی همچون رضا عبدی، مونیکا جهانبان، محمدرضا اسماعیلی، داوود باجقلی، مینو جبارزاده، نازنین مهیمنی، پرویز ربیعی و مهین دیهیم به تصویر کشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: سری دوم «لطیفه‌های سال‌های دور» با اجرای حمید قنبری، غلامحسین بهمنیار، احمد قدکچیان، حسین امیرفضلی، مهین بزرگی و عباس مصدق در این قسمت پخش و همچنین ضمن معرفی برنامه قدیمی «آدینه» نمایش «آشپزی برنامه‌سازی» با هنرمندی داریوش کاردان و ژاله صادقیان به نماش در می‌آید.
توکل گفت: در این قسمت از مجموعه «پرنیان صدا» از گزارشگر و پیشکسوت ورزشی رادیو «مرحوم عطاءالله بهمنش» یادی خواهیم کرد. همچنین ترانه طنز «بروکراسی یا کاغذ بازی در ادارات» با صدا و تصویر «منوچهر آذری» پخش خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: «آلبرت کوچویی» نویسنده، گوینده، مترجم و روزنامه‌نگار زبردست نیز درخصوص «مارکونی» مخترع رادیو، قطعه‌ای را اجرا کرده که با «پرنیان صدا» میهمان خانه‌های بینندگان می‌شود.

تهیه کننده و مجری «پرنیان صدا» خاطرنشان کرد: ترانه ریتمیک «سلام بچه تهران» با صدا و اجرای علیرضا جاویدنیا از دیگر بخش‌های این قسمت از برنامه است که امیدواریم مورد توجه مخاطبان محترم قرار گیرد.

وی افزود: مسابقه «صدای ماندگار» نیز طبق روال گذشته برگزار و برندگان مسابقه چهارم نیز معرفی خواهند شد و به سه نفر از برندگان به قید قرعه مبلغ ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار