رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • شنبه 15 آبان 1400 - 17:33
  • کد خبر : 80910
  • تئاتر
  • چاپ خبر : با پایان نمایش هوزان، هنرجویان گواهینامه پایان دوره بازیگری خود را دریافت نمودند

به گزارش پایگاه خبری سینماخانه، نمایش «هوزان» به نویسنگی و کارگردانی رسول ‌حق ‌شناس و با بازی سمیه کیادربندسری، رضا فرحی، حنانه فتح الهی، حمید شهربیگی، مهدیه تاجیک راد، مهران تقوی، شکیبا شریفی، سیامک اسماعیلی، پرنیا لرنی، نگار طاهری، محدثه پیرهادی، نازنین زمندی، نازگل زمندی، حنیفا حیدری، علی اصغر حق شناس، کیانا حق شناس و […]

به گزارش پایگاه خبری سینماخانه، نمایش «هوزان» به نویسنگی و کارگردانی رسول ‌حق ‌شناس و با بازی سمیه کیادربندسری، رضا فرحی، حنانه فتح الهی، حمید شهربیگی، مهدیه تاجیک راد، مهران تقوی، شکیبا شریفی، سیامک اسماعیلی، پرنیا لرنی، نگار طاهری، محدثه پیرهادی، نازنین زمندی، نازگل زمندی، حنیفا حیدری، علی اصغر حق شناس، کیانا حق شناس و با حمایت  مدیریت محترم خانه هنر هور از ۲۰ مهر تا ۱۴ آبان ماه در خانه ‌نمایش ‌مهرگان به روی صحنه رفت.

هوزان داستان عاشقانه های یک کولبر کورد می باشد که براساس یک افسانه‌ی کوردی است وقتی که عشق کولبر را به کام مرگ می کشاند. ما و زاویه پنهان زندگی یک کولبر متوجه می شویم .

این نمایش با حمایت مدیریت مجموعه هنری خانه هنر هور به مدیریت سمیرا کریمی به روی صحنه رفت که در روز پایانی نمایش، گواهینامه پایان دوره بازیگری مقدماتی هنرجویان کارگاه بازیگری خانه هنر هور به آنان اهداء شد.

خانه هنر هور با استفاده از فضای آموزشی بی نظیر و با امکانات رفاهی مناسب، در راستای توسعه و معرفی هنرمندان مستعد حوزه بازیگری هر سال چندین دوره کارگاه بازیگری از تولید تا اجرا را با هدایت کارگردان های بنام کشور روی صحنه های حرفه ای تهران می برد تا هم فرصتی برای هنرجویان دوراز مرکز و پایتخت فراهم شود و هم هنرجویان این عرصه را شناسایی و معرفی نماید تا در پروژه های نمایشی سینمایی، هنری و تلویزیونی به شایستگی بدرخشند.

پروژه بعدی خانه هنر هور، نمایش شهرزاد است که از ۲۷ آبان تولید آن در غالب یک پروژه آموزشی و اجرای آغاز خواهد شد.

خبرنگار : پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار