رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 17 آبان 1400 - 13:00
  • کد خبر : 81092
  • تئاتر
  • چاپ خبر : دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شد

با حکم قادر آشنا؛ رضا مردانی به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شد. با حکم قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی؛ رضا مردانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شد. متن حکم دبیر بیست و چهارمین […]

با حکم قادر آشنا؛ رضا مردانی به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شد.

با حکم قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی؛ رضا مردانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شد. متن حکم دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر به شرح زیر است:

«جشنواره تئاتر فتح خرمشهر به عنوان یکی از رویدادهای شاخص تئاتر در حوزه مقاومت و ایثار، واجد جایگاه ارزشمندی در میان هنرمندان شریف تئاتر و مردمان صبور واستوار خوزستان، به ویژه خرمشهر است.

رویدادی که محمل وجیهی برای ثبت صحنه‌های ایثار قهرمانان راستین وطن در قاب ماندگار هنر نمایش است از دریچه بینش و خلاقیت اهالی محترم هنر نمایش و بی‌گمان شایسته پایش و ارتقاء همواره.

نظر به تجربه و تعهد جنابعالی و مسئولیت شما در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر» منصوب می‌شوید.

امید که به لطف ایزد مهربان، با هم‌افزایی توان و امکانات منطقه آزاد اروند، نهادهای استانی و بهره‌مندی از تخصص و تجربه هنرمندان تلاشگر خوزستان و به‌ویژه هنرمندان آبادان و خرمشهر قهرمان با درایت و تلاش و با در نظر گرفتن شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا و صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبین هنر نمایش در برپایی شایسته این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»

منبع» ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار