رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

چهره‌‎پرداز و آرایشگر موی فیلم «اسپنسر» از هزینه نزدیک به ۱۲ هزار دلاری گریم کریستن استوارت در فیلم زندگی پرنسس دایانا خبر داد. به نقل از ایندی وایر، به نظر می رسد تبدیل شدن کریستن استوارت به پرنسس دایانا در فیلم «اسپنسر» چندان هم برای سازندگان فیلم کم خرج نبوده است. طبق اعلام واکانا یوشی‌هارا چهره‌‎پرداز و آرایشگر موی […]

چهره‌‎پرداز و آرایشگر موی فیلم «اسپنسر» از هزینه نزدیک به ۱۲ هزار دلاری گریم کریستن استوارت در فیلم زندگی پرنسس دایانا خبر داد.

به نقل از ایندی وایر، به نظر می رسد تبدیل شدن کریستن استوارت به پرنسس دایانا در فیلم «اسپنسر» چندان هم برای سازندگان فیلم کم خرج نبوده است.

طبق اعلام واکانا یوشی‌هارا چهره‌‎پرداز و آرایشگر موی فیلم «اسپنسر»، برای هر کدام از ۲ کلاه گیس شخصیت دایانا در فیلم تقریبا ۶ هزار دلار هزینه شده است.

یوشی‌هارا پیش از این با کارگردان های سرشناسی مانند کنت برانا در فیلم «سیندرلا» و پدرو آلمودوار در فیلم «صدای بشر» همکاری کرده است.

این چهره‌‎پرداز که امسال با دو فیلم «بلفاست» و «اسپنسر» شانس مهم کسب جایزه اسکار است، درباره گریم کریستن استوارت در فیلم «اسپنسر» گفت: این پروسه ۶ هفته به طول انجامید. من احتمالا قبل از آمدن کریستن استوارت به پروژه ۳ بار کلاه گیس را رنگ کردم. وقتی او به پروژه آمد کلاه گیس را گذاشتیم و فکر کردم، باز هم رنگ مناسب نیست و دوباره آن را رنگ کردیم. استوارت در ابتدا نمی خواست از کلاه گیس استفاده کند، فکر می کنم دلیلش آن بود که تجربه گذاشتن کلاه گیس خوب را نداشت با این حال وقتی او کلاه گیس را گذاشت و گریم شد، ما یک واکنش و بازتاب خوب دریافت کردیم و کریستن هم از این موضوع خوشحال و مطمئن شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار