رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه‌ها برای ساخت فصل دوم از سریال پربیننده «بازی مرکب» (Squid Game) از طرف خالق این سریال تایید شد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، هوانگ دونگ هیوک نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب در یک جلسه پرسش و پاسخ در لس‌آنجلس از برنامه‌ها برای ساخت فصل دوم این سریال خبر داد. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری […]

برنامه‌ها برای ساخت فصل دوم از سریال پربیننده «بازی مرکب» (Squid Game) از طرف خالق این سریال تایید شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، هوانگ دونگ هیوک نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب در یک جلسه پرسش و پاسخ در لس‌آنجلس از برنامه‌ها برای ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گفت: فشار، تقاضا و علاقه زیادی برای فصل دوم وجود دارد بنابراین انتخاب دیگری نداریم جز ساخت آن. تایید می‌کنم که فصل دو ساخته خواهد شد. ایده آن همین حالا در سرم است و در حال برنامه‌ریزی فرآیند ساخت هستم.

هوانگ در ادامه گفت برای ارائه جزئیات قطعی درباره فصل دوم این سریال خیلی زود است و نتفلیکس هنوز چیزی را به طور رسمی اعلام نکرده است. با وجود این، لی جونگ جه در فصل دوم نقش خود به عنوان سونگ گی هون را تکرار خواهد کرد.

فکر می‌کنم برای این که بگویم ساخت فصل دوم کی و چطور انجام می‌شود، هنوز خیلی زود است اما وعده می‌دهم گی هیون در فصل دوم برمی‎‌گردد و برای جهان کاری می‌کند.

بازی مرکب داستان ۴۵۶ نفر را روایت می‌کند که همگی مشکل مالی دارند. آنها توسط سازمانی اسرارآمیز به یک چالش دعوت می‌شوند تا در ازای رقابت در ۶ بازی کودکانه ۴۰ میلیون دلار پول نقد به جیب بزنند. اما با وجود ظاهر فریبنده ماجرا به زودی مشخص می‌شود جریمه باخت در هر بازی مرگ است. کارشناسان این سریال مهیج را نقدی بر کاپیتالیسم و اختلاف طبقاتی میان ثروتمندان و فقرا می‌دانند.

این سریال به محض پخش در ماه سپتامبر، فورا میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان پیدا کرد و برای چند هفته متوالی در جایگاه نخست فهرست ۱۰ سریال محبوب نتفلیکس ایستاد. تا همین هفته گذشته، بیش از ۳ میلیارد دقیقه از سریال بازی مرکب تماشا شد و براساس اسناد داخلی فاش شده، پیش‌بینی می‌شود این سریال ۸۹۱ میلیون دلار سود نصیب نتفلیکس کند.

هوانگ سپتامبر گذشته پس از پخش سریال بازی مرکب و پیش از آن که چنین محبوب و پربیننده شود، در گفت‌وگو با ورایتی گفته بود اگر بخواهد فصل دوم را بسازد یک اتاق از نویسندگان تشکیل داده و با چند کارگردان مجرب همکاری خواهد کرد و به هیچ وجه این کار را تنها انجام نمی‌دهد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار