رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

الک بالدوین که ماه پیش با شلیک اشتباهی اش موجب مرگ یک فیلمبردار شد حالا از هالیوود خواست برای همه فیلم ها یک پلیس استخدام شود. به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، الک بالدوین روز دوشنبه ۸ نوامبر در صفحات شخصی خود در توییتر و اینستاگرام از هالیوود درخواست کرد برای تمامی فیلم ها و سریال هایی که اسلحه […]

الک بالدوین که ماه پیش با شلیک اشتباهی اش موجب مرگ یک فیلمبردار شد حالا از هالیوود خواست برای همه فیلم ها یک پلیس استخدام شود.

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، الک بالدوین روز دوشنبه ۸ نوامبر در صفحات شخصی خود در توییتر و اینستاگرام از هالیوود درخواست کرد برای تمامی فیلم ها و سریال هایی که اسلحه در آنها استفاده می شود، نیروی پلیس استخدام کنند.

بالدوین در این باره نوشت: هر فیلم یا سریال تلویزیونی که در آن از اسلحه تقلبی یا غیر آن استفاده می شود، می بایست یک افسر پلیس از سوی تهیه کنندگان برای نظارت ویژه بر امنیت سلاح ها استخدام شود و در محل تولید حضور داشته باشد.

این درخواست بالدوین پس از حادثه ماه پیش، سر صحنه فیلم «زنگار» که موجب کشته شدن فیلمبردار فیلم به دست الک بالدوین شد، ارائه شده است.

در حادثه ماه گذشته در سانتافه نیومکزیکو، هالینا هاتچینز توسط شلیک اشتباهی بالدوین به قتل رسید.

از سال ۱۹۹۰ به این طرف، در میان ۲۵۰ حادثه ای که سر صحنه فیلمبرداری فیلم ها رخ داد، ۴۷ مورد با تلفات همراه بوده است که مشهورترین شان، مرگ اتفاقی برندون لی پسر بروس لی سر صحنه فیلم «کلاغ» (۱۹۹۳) است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار