رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «چَم» به‌نویسندگی و کارگردانی عباس شکیب‌مهر برنده بهترین فیلم‌برداری جشنواره فیلم بین‌المللی مستقل اروپا در مسکو شد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره European Independent International Film Festival” Mainstream & Underground” مسکو، جایزه بهترین فیلم‌برداری را به عباس شکیب‌مهر برای فیلم کوتاه «چَم» اهدا کرد. «چَم» روایت […]

فیلم کوتاه «چَم» به‌نویسندگی و کارگردانی عباس شکیب‌مهر برنده بهترین فیلم‌برداری جشنواره فیلم بین‌المللی مستقل اروپا در مسکو شد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره European Independent International Film Festival” Mainstream & Underground” مسکو، جایزه بهترین فیلم‌برداری را به عباس شکیب‌مهر برای فیلم کوتاه «چَم» اهدا کرد.
«چَم» روایت می‌کند که: «هیچ چیزی شاید در انتظارش نبود. اما راه رفتن، نور را در چشمانش آشکار ساخت.»

جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل اروپا «MAINSTREAM & UNDERGROUND» یکی از معدود جشنواره‌هایی در جهان است که ماموریت چند فرهنگی دارد. روسیه به‌عنوان یک کشور چند فرهنگی با فضای باز برای اشکال مختلف خودآگاهی، سینما را به‌عنوان دنیایی که در آن هر چیزی ممکن است، پل ارتباطی مهمی در این عرصه می‌داند. در این راستا این جشنواره  به دنبال فیلم‌سازانی از نقاط مختلف جهان است: فرهنگ‌های مختلف ، فیلم‌های مختلف.. و بر این باور است که تنها سینمایی که اسطوره می‌آفریند و داستان می‌گوید به درک ما کمک می‌کند.

دیگر عوامل ساخت این فیلم:
بازیگران: امیرحسین بیک، مهدی اسماعیلی، یزدان خلیلی؛ تدوین: حسین منصور؛ فیلم‌بردار: عباس شکیب‌مهر؛ اصلاح نور و رنگ: وحید کردلو؛ صداگذاری: وحیده طوسیان؛ طراح پوستر: محمدرسول بیگ.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار