رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

نیما رییسی در واکنش به حذف بخش خوانندگی او در برنامه «شب‌آهنگی» گفت که یک سال پیش تمام این قطعه‌ها از برنامه «کودک‌شو» پخش شده بود. بیست و نهمین قسمت برنامه «شب‌آهنگی» با کارگردانی و اجرای حامد آهنگی دیشب سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه میزبان نیما رییسی بازیگر سینما و تلوزیون و صداپیشه بود، اما این برنامه درحالی پخش شد که تمام […]

نیما رییسی در واکنش به حذف بخش خوانندگی او در برنامه «شب‌آهنگی» گفت که یک سال پیش تمام این قطعه‌ها از برنامه «کودک‌شو» پخش شده بود.

بیست و نهمین قسمت برنامه «شب‌آهنگی» با کارگردانی و اجرای حامد آهنگی دیشب سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه میزبان نیما رییسی بازیگر سینما و تلوزیون و صداپیشه بود، اما این برنامه درحالی پخش شد که تمام قسمت‌های خوانندگی نیما رییسی از آن حذف شده بود.

این هنرمند در واکنش به سانسور برنامه «شب‌آهنگی» در صفحه اینستاگران خود نوشت: «سلام عزیزانم

قبل از هر چیز از تک تک شما به خاطر حذف و سانسور بخش هاى اجراى موسیقى و ترانه خواندنم در برنامه شب آهنگى عذر خواهى مى کنم
ممنونم به خاطر توجه‌ و لطف و همدلی همه شما عزیزانم.
خیلى دلم مى خواست لذت خوندن و اجراى آن قطعات موسیقى زیبا رو با شما شریک شم، که متاسفانه نشد.
صمیمانه از دوست و برادرم سینا ذکایى عزیز براى تنظیم هاى زیباش و همینطور بند درجه یک و نوازنده هاى عزیز که بیشترشون دوستان عزیز من در گروه موسیقى کنسرت هام هستن تشکر مى کنم.

جالبه بدونین که قطعاتى که پخش نشد، نزدیک به یک سال پیش در ویژه برنامه کودک شو از شبکه نسیم تلویزیون با حضور نوازندگان به صورت اجراى زنده ضبط و پخش شد که همیشه از رضا مهرانفر عزیزم کارگردان تلویزیونى و رضا نصیرى عزیز تهیه کننده برنامه کودک شو ممنونم که پاى کارشون ایستادن و تمام قطعات رو بى کم و کاست در تلویزیون پخش کردند.
عجیب اینه که حالا در یک پلتفرم اینترنتى، این قطعات حذف مى شن.
از حامد جان آهنگى عزیزم ممنونم براى گپ و گفت صمیمانه و اجراى جذاب و گرمش که همیشه کنارش خوش مى گذره.
دوست تون دارم»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار