رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پخش کننده فیلم سینماییموزیکال «شهر گربه‌ها» معتقدست در این دوره نیاز به فیلم های شاد برای اکران داریم. محسن مسافرچی مدیرعامل موسسه راه عرفان درباره پخش داخلی فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی که از چهارشنبه سوم آذرماه روانه پرده سینماهای سراسر کشور می‌شود با بیان اینکه سینمای پس از کرونا به فیلم‌های شاد و […]

پخش کننده فیلم سینماییموزیکال «شهر گربه‌ها» معتقدست در این دوره نیاز به فیلم های شاد برای اکران داریم.

محسن مسافرچی مدیرعامل موسسه راه عرفان درباره پخش داخلی فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی که از چهارشنبه سوم آذرماه روانه پرده سینماهای سراسر کشور می‌شود با بیان اینکه سینمای پس از کرونا به فیلم‌های شاد و مورد پسند مخاطب عام نیاز دارد، گفت: فیلم پربازیگر و خوش ساخت «شهر گربه‌ها» قابلیت جذب همه رده‌های سنی را دارد و می‌تواند پای مخاطب را به سینما باز کند.

مسافرچی ضمن اعلام خرسندی از اقبال مجدد مردم به سینما اظهار کرد: سینما در اوج همه‌گیری کرونا جزو امن‌ترین مکان‌ها از نظر سلامت عمومی بود که این مهم با حضور پرشمار مخاطبان در روزهای اخیر اثبات شده است.

تهیه‌کننده فیلم «برنده‌» همچنین با اظهار خوشبینی نسبت به رونق گرفتن مجدد سالن‌های سینما اضافه کرد: فیلم «شهرگربه‌ها» از سوم آذر روی پرده می‌رود و پیش‌بینی می‌شود با توجه به بازیگران سرشناس و موضوع جذابی که دارد در شمار فیلم‌های پر فروش سال جاری باشد که در دوران پساکرونا نیازمند نمایش فیلم‌های پرفروش خواهد بود.

این پخش‌کننده در انتها به بحث تبلیغات فیلم‌ها و اطلاع‌رسانی نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم همچنان تصور می‌کنند سینماها تعطیل است برای همین صدا و سیما و شهرداری باید در فرایند اطلاع‌‌رسانی و تبلیغات کنار اهالی سینما باشند تا از این شرایط دشوار کرونایی عبور کنیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار