رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

سیاوش چراغی‌پور به تازگی به بازیگران سریال «خوشنام» پیوست و اخیرا جلوی دوربین علیرضا نجف‌زاده رفته است. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال «خوشنام» به تهیه‌کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف زاده که فیلمنامه اولیه‌اش توسط محسن کیایی نوشته شده است و فهیمه سلیمانی این روزها مشغول نگارش فیلمنامه […]

سیاوش چراغی‌پور به تازگی به بازیگران سریال «خوشنام» پیوست و اخیرا جلوی دوربین علیرضا نجف‌زاده رفته است.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال «خوشنام» به تهیه‌کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف زاده که فیلمنامه اولیه‌اش توسط محسن کیایی نوشته شده است و فهیمه سلیمانی این روزها مشغول نگارش فیلمنامه نهایی آن است به نیمه‌های راه رسید.

احمد زالی تهیه کننده این سریال تلویزیونی گفت: این روزها مشغول کار در لوکیشن خانه اصلی سریال «خوشنام» در خانه اوستا شفیع با بازی حمید لولایی» واقع در حوالی میدان قیام هستیم و تصویربرداری سریال با حضور همه بازیگران اصلی ادامه دارد.

تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی افزود: در حالی به نیمه راه رسیده‌ایم که جدا از لوکیشن خانه اصلی در لوکیشن هایی چون قهوه خانه، گاراژ، کارواش، بیمارستان و چند لوکیشن خارجی در شرق تهران، سعادت آباد و… کار تصویربرداری پیش رفته است.

احمد زالی گفت: در سریال «خوشنام» محوریت اخلاق و خانواده است و تلاش کرده‌ایم با استناد به آموزه‌های دینی در طراحی شخصیت‌ها و اتفاقات درام، داستان را به شکلی پیش ببریم که در فضای مفرح و گاهی طنازانه مسیر رخ داد و حوادث برای شخصیت اصلی و دیگر کاراکترهای داستان، پیام کار را به شکلی غیر مستقیم به مخاطب منتقل کند.

فیلمنامه کماکان در حال نگارش است و قطعاً با پیشرفت داستان بازیگران دیگری نیز به سریال ما اضافه خواهند شد.

احمد زالی با اشاره به حضور سیاوش چراغی پور عنوان کرد: در خصوص زمان پخش سریال مدیران تصمیم گیرنده هستند و ما هم براساس زمانبندی و برنامه‌ریزی انجام شده تصویر برداری را پیش می‌بریم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار