رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) دو ویژه برنامه زنده «تکیه» و «روشنا» از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند. به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، به مناسبت وفات حضرت معصومه «س» در برنامه رادیویی «تکیه» نگین خواجه نصیر به عنوان گوینده با سفر به شهر قم و در جوار حرم حضرت معصومه (س) در مراسم عزاداری این شهر […]

به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) دو ویژه برنامه زنده «تکیه» و «روشنا» از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، به مناسبت وفات حضرت معصومه «س» در برنامه رادیویی «تکیه» نگین خواجه نصیر به عنوان گوینده با سفر به شهر قم و در جوار حرم حضرت معصومه (س) در مراسم عزاداری این شهر شرکت می کند و آداب و رسوم در این ایام برای شنوندگان بازگو می شود.

«تکیه» به تهیه‌کنندگی محسن جواهری،گویندگی نگین خواجه نصیر، نویسندگی سهیلا خدادادی، بازیگری سعید سلطانی و کارشناسی علی آقابابا عصر روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین ویژه برنامه «روشنا» نیز به همین مناسبت، روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود. این برنامه با مشارکت مخاطبان و شنوندگان و علاقه مندان به نمایش اجرا می شود و روایت و نمایش کوتاه و گزارش های رسیده از مخاطبان در آن پخش می شود.

«روشنا» به تهیه کنندگی امیرهوشنگ کریم نیا، نویسندگی سهیلا خدادادی و گویندگی امین بختیاری و نسرین زارع ،ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار