رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عبدالرضا نصاری درباره بازی در سریال «سرجوخه» و ویژگی‌های این سریال تلویزیونی توضیح داد. عبدالرضا نصاری بازیگر سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی  اظهار کرد: بازی در سریال «سرجوخه» از طریق بازیگردان این کار سیامک راشدی که پیش‌تر در فیلم «تک تیرانداز» با من همکاری داشت، به من پیشنهاد شد. وقتی این پیشنهاد صورت گرفت جلسه‌ای با کارگردان برگزار کردم و […]

عبدالرضا نصاری درباره بازی در سریال «سرجوخه» و ویژگی‌های این سریال تلویزیونی توضیح داد.

عبدالرضا نصاری بازیگر سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی  اظهار کرد: بازی در سریال «سرجوخه» از طریق بازیگردان این کار سیامک راشدی که پیش‌تر در فیلم «تک تیرانداز» با من همکاری داشت، به من پیشنهاد شد. وقتی این پیشنهاد صورت گرفت جلسه‌ای با کارگردان برگزار کردم و پیرامون نقش با هم حرف زدیم. وقتی ظرفیت‌های نقش برایم آشکار شد آن را پذیرفتم چون می‌دانستم با کارکتر جدیدی رو‌به‌رو هستم که پیش‌تر آن را تجربه نکرده‌ام.

‎وی افزود: در «سرجوخه» با واقعیت‌هایی روبه‌رو هستیم که در جامعه پیرامون خود بارها آن را مشاهده کرده‌ایم، بنابراین تصور من این است این کار می‌تواند با همه اقشار ارتباط برقرار کند. یکی دیگر از نکاتی که باعث می‌شود چنین آثاری تماشاگرپسند شوند قصه و ساختار خوب آن اثر است. یعنی هم داستان کشش لازم را برای جذب تماشاگر دارد هم کارگردانی به شکلی حرفه‌ای و زیبا انجام شده است.

‎نصاری عنوان کرد: ساخت سریال‌هایی نظیر «سرجوخه» اتفاق خوبی برای تلویزیون محسوب می‌شود چون در شرایطی که رسانه‌های مختلف در پی جذب تماشاگر هستند چنین کارهایی قادرند مخاطبان به ویژه جوانان را جذب صداوسیما کنند. البته اگر یک سریال از قصه و ساختار خوبی بهره برده باشد نیازی به تبلیغ آنچنانی ندارد چون مخاطب خود مبلغ آن خواهد بود.

این بازیگر با بیان اینکه شخصیت ها در سریال «سرجوخه» روابط و پیچیدگی‌های خاص خود را دارند، گفت: «سرجوخه» سعی ندارد نگاهی ساده‌انگارانه به روابط داشته باشد. برای همین آدم‌ها پیچیدگی‌های خاصی را در روابط شخصی‌شان دارند. همچنین آنچه که در سریال می‌بینیم مبتنی بر واقعیت‌های امروز جامعه است پس بسیاری از تراژدی‌هایی که در داستان خلق شده برگرفته از آن چیزی‌ست که در جامعه رواج دارد. برای مثال نقش شهروز که من آن را ایفا می‌کنم هوشی سرشار دارد اما این داشته به جای این که منجر به موفقیت شود برعکس سبب نابودی و گرفتاری های می‌شود.

‎این بازیگر درباره تکنیک‌های بازی نیز چنین توضیح داد: آنچه مشخص است شرط اول برای موفقیت یک بازیگر در ایفای نقشی که به او واگذار می‌شود؛ دانستن تکنیک‌های بازیگری است. نکته دوم این است که بازیگر به دانسته‌های ذهنی نقش نزدیک شود و آن را درک کند چون وقتی این درک حاصل شود ایفای نقش بهتر خواهد شد ولی به هر حال تمام تلاشم را کردم تا با وجود پیچیدگی‌های نقش آن را باور پذیر ارائه دهم.

‎وی درباره گروه بازیگری «سرجوخه» تشریح کرد: یکی از عوامل موفقیت هر سریالی، داشتن گروه خوب بازیگری است. در این سریال این امتیاز را داشتیم. به ویژه با برگزاری جلسات پیش تولید و جلسات تمرینی که کمک کرد تا گروه بازیگری شناخت بهتری از هم داشته باشند و رابطه خوبی بین بازیگران ایجاد شود همین مسئله روی کیفیت کار تاثیر مثبت گذاشت.

‎نصاری در پایان با بیان اینکه «سرجوخه» می‌تواند شکل جدیدی از سریال‌سازی در تلویزیون باشد، تصریح کرد: تا به امروز کمتر فیلم یا سریالی را در تلویزیون دیده‌ایم که چنین صحنه‌های اکشن و رزمی داشته باشد پس این دست تولیدات قادرند در آینده زمینه ساز آثار بیشتری در این حوزه باشند. به ویژه که ما فیلمسازان توانایی نظیر احمد معظمی داریم که قادرند از عهده چنین کارهایی برآیند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار