رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پنه لوپه کروز از جشنواره «پالم اسپرینگز» جایزه ستاره بین الملل را دریافت می کند. به نقل از ورایتی، جوایز بین المللی فیلم «پالم اسپرینگز» اعلام کرد پنه لوپه کروز برای بازی در فیلم «مادران مشابه» جایزه ستاره بین المللی این رویداد را دریافت خواهد کرد. جوایز جشنواره «پالم اسپرینگز» روز ۶ ژانویه در مرکز همایش پالم […]

پنه لوپه کروز از جشنواره «پالم اسپرینگز» جایزه ستاره بین الملل را دریافت می کند.

به نقل از ورایتی، جوایز بین المللی فیلم «پالم اسپرینگز» اعلام کرد پنه لوپه کروز برای بازی در فیلم «مادران مشابه» جایزه ستاره بین المللی این رویداد را دریافت خواهد کرد.

جوایز جشنواره «پالم اسپرینگز» روز ۶ ژانویه در مرکز همایش پالم اسپرینگز به برگزیدگان اهدا می شود. این فستیوال تا روز ۱۷ ژانویه سال آینده ادامه خواهد داشت.

نیکول کیدمن، هلن میرن، سوشا رونان و شارلیز ترون دریافت کنندگان پیشین این جایزه هستند. کری مولیگان سال گذشته این جایزه را دریافت کرد و همینطور توانست در نهایت نامزد جایزه اسکار نیز شود.

پیش از کروز، اعلام شده بود که کریستن استوارت با دریافت جایزه «اسپات‌لایت» یکی دیگر از برگزیدگان این دوره جوایز «پالم اسپرینگز» است.

رییس جشنواره «پالم اسپرینگز» در اعلام این خبر گفت: پنه لوپه کروز بازیگری است که طی سه دهه گذشته مجموعه عظیمی از کارهای بی نظیری را به جهان ارائه داده است. برای ما مایه افتخار است که جایزه ستاره بین المللی جشنواره را به وی برای بازی در «مادران مشابه» اهدا می کنیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار