رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سه‌ بازیگر اصلی «هری پاتر» با فاصله کمی پس از ۲۰ سالگی این مجموعه فیلم‌ها در برنامه‌ای ویژه به دیگر بازیگران و دست‌اندرکاران ملحق می‌شوند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سه‌گانه جادوگری اصلی هاگوارتز یک بار دیگر می‌خواهند جمع شوند تا داستان‌ها ماجراجویی‌های ۲ دهه خود را تعریف کنند. دنیل ردکلیف، روپرت گرینت و […]

سه‌ بازیگر اصلی «هری پاتر» با فاصله کمی پس از ۲۰ سالگی این مجموعه فیلم‌ها در برنامه‌ای ویژه به دیگر بازیگران و دست‌اندرکاران ملحق می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سه‌گانه جادوگری اصلی هاگوارتز یک بار دیگر می‌خواهند جمع شوند تا داستان‌ها ماجراجویی‌های ۲ دهه خود را تعریف کنند.

دنیل ردکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون به زودی در برنامه‌ای ویژه به کریس کلمبوس فیلمساز و دیگر بازیگران هر هشت فیلم «هری پاتر» ملحق می‌شوند. این اتفاق برای نخستین بار طی برنامه «بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز» می‌افتد که قرار است در روز سال نو میلادی یعنی اول ژانویه ۲۰۲۲ از سرویس استریمینگ اچ‌بی‌او مکس پخش شود.

به گفته اچ‌بی‌او مکس، این برنامه ویژه از طریق مصاحبه‌های جدید و عمیق و مکالمه با بازیگران فیلم، داستانی سحرآمیز از ساختن فیلم‌ها را تعریف می‌کند. این در حالی است که استودیوی وارنر برادرز قصد دارد فیلم «هیولاهای خارق‌العاده: رازهای دامبلدور» را در بهار ۲۰۲۲ روی پرده ببرد.

از جمله دیگر چهره‌های اصلی مجموعه فیلم‌ها که در برنامه حضور خواهند داشت می‌توان از هلنا بونهام کارتر، رابی کولترین، رالف فاینز، جیسون آیزکس، گری اولدمن، ایملدا استانتون، تام فلتون، جیمز فلپس، الیور فلپس، مارک ویلیامز، بانی رایت، آلفرد ایناک، متیو لوییس، ایوانا لینچ و ایان هارت نام برد.

تام آشیم رییس بخش جهانی کودکان و نوجوانان وارنر برادرز در بیانیه‌ای گفت که این برنامه تجلیلی است از تمام افرادی که زندگی‌شان تحت تاثیر این پدیده بزرگ قرار گرفتند از بازیگران و دست اندرکاران گرفته تا هوادارانی که ۲۰ سال بعد آن را دوست دارند.

یک تیزر کوتاه از این برنامه ویژه روز بیست‌وهشتم نوامبر طی پیش‌نمایش برنامه رقابتی «هری پاتر: تورنمنت خانواده‌های هاگوارتز» پخش می‌شود. این برنامه چهار قسمتی توسط هلن میرن مجری‌گری می‌شود و در آن هواداران برای کسب کردن جایزه قهرمانی گروه‌های خود رقابت می‌کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار