رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جمعه ۲۸ آبان برنامه تلویزیونی «رخ به رخ» با حضور حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون به روی آنتن می‌رود. به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه گفت‌وگو محور «رخ به رخ» با اجرای امیرعلی دانایی، جمعه ۲۸ آبان میزبان حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. برقراری گفت‌وگویی متفاوت و آشنایی با وجوه […]

جمعه ۲۸ آبان برنامه تلویزیونی «رخ به رخ» با حضور حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون به روی آنتن می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه گفت‌وگو محور «رخ به رخ» با اجرای امیرعلی دانایی، جمعه ۲۸ آبان میزبان حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

برقراری گفت‌وگویی متفاوت و آشنایی با وجوه کمتر دیده شده افراد مختلف یکی از اهداف این برنامه است و امیرعلی دانایی در این قسمت از برنامه در گفت‌وگویی صمیمانه و بی‌پرده با حسین سلیمانی مخاطب را از دریچه‌ای جدید با این بازیگر رخ به رخ خواهد کرد.

در «رخ به رخ» که همه بخش‌های استودیویی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفت‌وگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفت‌وگو ادامه می‌دهد. استندآپ، آیینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش‌های این برنامه هستند که هر یک بنا بر ویژگی‌های منحصر به فردِ مهمان حال و هوایی ویژه پیدا می‌کنند.

«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی‌پور است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. بازپخش این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار