رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تولید فیلم کوتاه «سیاه‌پوش» به تهیه کنندگی بهنام مختاری و نویسندگی علی اینانلو به پایان رسید. تولید فیلم کوتاه «سیاه‌پوش» به تهیه کنندگی بهنام مختاری و نویسندگی علی اینانلو به پایان رسید.در این اثر که علی اینانلو و بهنام مختاری کارگردانی آن را نیز به عهده دارند، یک داستان پلیسی در قالبی جدید و مهیج به تصویر […]

تولید فیلم کوتاه «سیاه‌پوش» به تهیه کنندگی بهنام مختاری و نویسندگی علی اینانلو به پایان رسید.

تولید فیلم کوتاه «سیاه‌پوش» به تهیه کنندگی بهنام مختاری و نویسندگی علی اینانلو به پایان رسید.در این اثر که علی اینانلو و بهنام مختاری کارگردانی آن را نیز به عهده دارند، یک داستان پلیسی در قالبی جدید و مهیج به تصویر کشیده شده است.

در همین ارتباط بهنام مختاری گفت: این فیلم کوتاه، فیلمنامه مناسبی دارد و در آن با تمام توان سعی در به تصویر کشیدن اقتدار و توانمندی پلیس ایران داشته‌ایم.

تهیه کننده و کارگردان سیاه پوش گفت: مراحل تصویر برداری فیلم به پایان رسیده است و امیدواریم در جشنواره های آتی شاهد موفقیت این فیلم باشیم.

وی ادامه داد: در پایان از تمام همکارانم؛ عمار باستان فرد(مدیر تصویربرداران)، بازیگران(فرهاد خندان، داوود رمضانی و فرشید سرباز وطن)، حمید دارینی(هلی شات)، امیر اعجازی (تدوین) و مجید شجاعی(مدیر صحنه) تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار