رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده فیلم «مصلحت» با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در سینما قابل بیان است، گفت: سیاست‌های در نظر گرفته شده در جشنواره چهلم فیلم فجر، می‌تواند بسیاری از جریانات را وارد سینمای ایران کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهلمین جشنواره فیلم فجر، «محمدرضا شفاه» تهیه‌کننده سینما درباره بازنگری سیاست‌های […]

تهیه‌کننده فیلم «مصلحت» با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در سینما قابل بیان است، گفت: سیاست‌های در نظر گرفته شده در جشنواره چهلم فیلم فجر، می‌تواند بسیاری از جریانات را وارد سینمای ایران کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهلمین جشنواره فیلم فجر، «محمدرضا شفاه» تهیه‌کننده سینما درباره بازنگری سیاست‌های کلان جشنواره توضیح داد: جشنواره فیلم فجر بزرگترین و مهم‌ترین گردهمایی سینمایی ایران است. این رویداد مهم سینمایی ایران در چهلمین سال برگزاری‌ نیازمند یکسری بازنگری‌هاست که باید صورت بگیرد.
او ادامه داد: این جشنواره مسیری در راستای اعتلای سینمای ایران است. داوری‌های این دوره نیز باید مانند تمام رکن‌هایش به بلوغ برسد.
این تهیه‌کننده درباره حمایت از جریان اندیشه‌ورزی در سیاست‌های کلان جشنواره گفت: سیاست‌هایی که در نظر گرفته شده می‌تواند بسیاری از جریانات را وارد سینمای ایران کند. زمانی که دیدگاه تمام طیف‌ها در نظریه‌پردازی سینما استفاده شود، می‌توان نسبت به ترسیم اتفاقات سیاسی و اجتماعی بر پرده نقره‌ای اقدام کرد.
تهیه‌کننده فیلم «دیدن این فیم جرم است» ادامه داد: زمانی که بخواهیم یک سینمای جامع و کامل داشته باشیم باید از تمام سلایق و نظریات استفاده کنیم. این بستر را مدیران سینمایی فراهم می‌کنند و این تحول نوینی که به صورت کلان در سطح سینما ایجاد شده است، می‌تواند نوید‌بخش اتفاقات بزرگی باشد.
تهیه‌کننده فیلم «مصلحت» در پایان صحبت‌هایش با اشاره به اینکه تمام گفتمان انقلاب اسلامی در سینما قابل بیان است، گفت: در سال‌های اخیر به این نوع سینما که به انقلاب اسلامی و جریانات فکری آن پرداخته شود، کم لطفی شده است. امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید، این سینما دوباره ابداع شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار