رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «Corti da Sogni» در کشور ایتالیا، ۴ فیلم ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد. فیلم کوتاه «سایکو» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی داوطلب در هفتمین حضور جهانی خود، «تخت آبی» به کارگردانی علیرضا کاظمی‌پور، «بخش C» به کارگردانی مهرشاد خرمندی و «رویا» از مجید صبری، فیلم‌های […]

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «Corti da Sogni» در کشور ایتالیا، ۴ فیلم ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.

فیلم کوتاه «سایکو» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی داوطلب در هفتمین حضور جهانی خود، «تخت آبی» به کارگردانی علیرضا کاظمی‌پور، «بخش C» به کارگردانی مهرشاد خرمندی و «رویا» از مجید صبری، فیلم‌های کوتاهی ایرانی هستند که در این رویداد سینمایی ویژه فیلم کوتاه در کشور ایتالیا به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره « «Corti da Sogni»» به یاد منتقد معروف ایتالیایی «آنتونیو ریچی» راه‌اندازی و بیست و دومین دوره آن با همکاری شهرداری راونا و اداره فرهنگ این شهر سازماندهی شده است که طی سه روز از اول تا سوم آذرماه ۱۴۰۰ ( ۲۲ تا ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱) برگزار خواهد شد.

در این دوره از این رویداد سینمایی، فیلم‌ها در سه بخش «فیلم‌های کوتاه بین‌الملل»، «انیمیشن» و «فیلم‌های کوتاه ساخت کشور ایتالیا» به نمایش گذاشته می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار