رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون منعی ندارد

صداوسیما باید از تمام ظرفیت‌های جذب مخاطب استفاده کند

رییس سازمان صداوسیما معتقد است باید از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن ازجمله چهره‌های محبوب مردمی برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کرد. پیمان جبلی رییس سازمانت صداوسیما در مورد سلیقه مخاطبان برای بازگشت چهره‌های محبوب به صداوسیما گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی صداوسیما است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای […]

رییس سازمان صداوسیما معتقد است باید از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن ازجمله چهره‌های محبوب مردمی برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کرد.

پیمان جبلی رییس سازمانت صداوسیما در مورد سلیقه مخاطبان برای بازگشت چهره‌های محبوب به صداوسیما گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی صداوسیما است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کند و هیچ گونه ظرفیتی را نباید نادیده بگیرد.

رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها از ضوابط و معیارهای اساسی سازمان است، در دوره جدید ما سعی می‌کنیم از هیچ ظرفیتی در حوزه توانمندی، استعداد، محتوا، ژانرهای برنامه‌سازی در حوزه نیروی انسانی غافل نشویم و همه را به رسمیت شناخته و از تک تک آنها صیانت کنیم.

جبلی در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد بازگشت چهره‌های محبوبی همچون فردوسی‌پور به آنتن صداوسیما توضیح داد: پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام.

روز ۱۰ مهرماه سال جاری هوادار فوتبال خوزستانی در دیدار با جبلی خطاب به او درخواست بازگشت فردوسی پور را داشت و عنوان کرد: می‌توانم از شما خواهش کنم که برنامه ۹۰ با اجرای آقای عادل فردوسی پور را احیا کنید تا کام فوتبال دوستان شیرین‌تر از پیش شود و جبلی در پاسخ به این درخواست اظهار داشت: «عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار