رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم کوتاه «چَم» به کارگردانی و نویسندگی «عباس شکیب‌مهر» در دومین حضور بین‌المللی به جشنواره فیلم اتریش راه یافت. فیلم کوتاه چَم که پیش از این برنده دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم مستقل اروپا در مسکو شده بود در ادامه حضور بین‌المللی خود برگزیده جشنواره بین المللی فیلم اتریش Austria International Film Festival شد. اختتامیه جشنواره بین […]

فیلم کوتاه «چَم» به کارگردانی و نویسندگی «عباس شکیب‌مهر» در دومین حضور بین‌المللی به جشنواره فیلم اتریش راه یافت.

فیلم کوتاه چَم که پیش از این برنده دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم مستقل اروپا در مسکو شده بود در ادامه حضور بین‌المللی خود برگزیده جشنواره بین المللی فیلم اتریش Austria International Film Festival شد.

اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم اتریش امسال ۲۷ و ۲۸ نوامبر ( ۶ و ۷ آذر) در وین برگزار می‌شود. این جشنواره امسال بر خلاف سال‌های گذشته به علت همه گیری کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود و مهمانان از طریق فضای مجازی به تماشای فیلم ها می نشینند.

در توضیح این فیلم آمده است: انسان همواره در مواجهه با چالش معنا بوده و در این رویارویی خود را تنها یافته است. بعضی راه جست‌وجو را پیش گرفته و دست به انتخاب فعال می‌زنند و بعضی دیگر تنها عمر را سپری می کنند.

امیرحسین بیک، مهدی اسماعیلی و یزدان خلیلی از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

همچنین عباس شکیب مهر فیلمبردار، حسین منصور تدوینگر، وحید کردلو اصلاح نور و رنگ، وحیده طوسیان صداگذاری و محمد رسول بیگ دیگر عوامل این فیلم کوتاه را تشکیل داده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار