رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«گیل دخت» عنوان سریالی تاریخی است که در سکوت خبری تولید شده و با پایان تصویربرداری به زودی راهی آنتن می شود. پیش تولید سریال «گیل دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از ابتدای سال ۹۸ شروع شد و اواسط همان سال در استان گیلان کلید خورد. این سریال پس از حدود دو سال تصویربرداری […]

«گیل دخت» عنوان سریالی تاریخی است که در سکوت خبری تولید شده و با پایان تصویربرداری به زودی راهی آنتن می شود.
پیش تولید سریال «گیل دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از ابتدای سال ۹۸ شروع شد و اواسط همان سال در استان گیلان کلید خورد.
این سریال پس از حدود دو سال تصویربرداری به زودی آماده پخش می‌شود.
مجید آسودگان نویسنده سریال ۶۵ قسمتی «گیل دخت» حدود پنج سال برای نگارش فیلمنامه این اثر زمان صرف کرده است. از جمله کارهای این نویسنده خلاق می توان به سریال‌های «چادر گلدار» و «راه و بی راه» اشاره کرد.
این اثر تاریخی اولین سریال تلویزیونی مجید اسماعیلی بعد از تجربه موفق فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» محسوب می شود. از دیگر فیلم های اسماعیلی می‌توان به فیلم سینمایی «خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد»، «رقص روی یخ» و «گمیچی اشاره کرد.
در خلاصه داستان سریال «گیل دخت» آمده است: حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می شود، قصه و غصه عاشق و معشوقی‌ست که  اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشن یه بهونه برای موندن پیدا می کنن و……..
طراح لوگوی «گیل دخت» حسام حاجی پور و مجری طرح آن موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است. این سریال به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما تولید شده و بازیگران و عوامل آن نیز به زودی معرفی می شوند.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار