رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ادی ردمین از حضور در نقش یک زن ترنس در فیلم «دختر دانمارکی» اظهار پشیمانی کرد. به نقل از گاردین، ادی ردمین بازیگر انگلیسی برنده جایزه اسکار در جدیدترین اظهار نظر خود اعتراف کرد که حضورش در درام مربوط به یک شخصیت «زن ترنس» در فیلم «دختر دانمارکی» اشتباه بوده است. ردمین گفت: من آن فیلم را با […]

ادی ردمین از حضور در نقش یک زن ترنس در فیلم «دختر دانمارکی» اظهار پشیمانی کرد.

به نقل از گاردین، ادی ردمین بازیگر انگلیسی برنده جایزه اسکار در جدیدترین اظهار نظر خود اعتراف کرد که حضورش در درام مربوط به یک شخصیت «زن ترنس» در فیلم «دختر دانمارکی» اشتباه بوده است.

ردمین گفت: من آن فیلم را با بهترین نیت ها بازی کردم اما فکر می کنم کارم اشتباه بود و الان این کار را قبول نمی کنم.

این بازیگر برنده اسکار افزود: بحث بزرگتر درباره انتخاب بازیگرها است آن هم به این دلیل که خیلی از افراد شانسی برای اظهار وجود ندارند.

به نظر می رسد منظور او این است که این نقش را باید افرادی با همین ویژگی بازی کنند.

فیلم «دختر دانمارکی» سال ۲۰۱۵ در حالی اکران شد که در آن ادی ردمین در نقش لی‌لی الونس (لی‌لی البه) بازی کرد. لی‌لی نقاشی بود که یک سال بعد از اولین عمل تغییر جنسیت در دنیا در سال ۱۹۳۱ درگذشت. او در آن مدت چهار عمل انجام داد. ردمین در آن فیلم در نقش دو حالت زندگی لی‌لی بازی کرده بود. این نقش آفرینی در آن سال باعث شد، کارول گرانت نویسنده ترنس به بازی ردمین انتقاد کند و آن را کمک کننده به کلیشه های مضر بخواند.

ردمین البته در سال ۲۰۱۵ از حضورش در این نقش دفاع کرده بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار