رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «رخ به رخ» جمعه ۵ آذر میزبان بهروز رضوی گوینده، صداپیشه و بازیگر کشورمان خواهد بود. به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «رخ به رخ» با اجرای امیرعلی دانایی گفت‌وشنودی صمیمانه و متفاوت است که این هفته میزبان بهروز رضوی خواهد بود. بهروز رضوی یکی از پیشکسوتان عرصه دوبله و گویندگی است […]

برنامه «رخ به رخ» جمعه ۵ آذر میزبان بهروز رضوی گوینده، صداپیشه و بازیگر کشورمان خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «رخ به رخ» با اجرای امیرعلی دانایی گفت‌وشنودی صمیمانه و متفاوت است که این هفته میزبان بهروز رضوی خواهد بود. بهروز رضوی یکی از پیشکسوتان عرصه دوبله و گویندگی است که در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نیز به ایفای نقش پرداخته است.

در این برنامه تلاش می‌شود مهمانان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و… پاسخگوی سوالاتی باشند که نتیجه آن دیدن وجهی متفاوت از افراد است. تا کنون حسن ریوندی، مسعود فراستی، سیاوش طهمورث، مسعود شجاعی و حسین سلیمانی مهمان «رخ به رخ» بوده‌اند.

در «رخ به رخ» که همه بخش‌های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می‌دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش‌های این برنامه است.

«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی‌پور است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار