رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

موضوع اصلی برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» این هفته برنامه قدیمی «آقای غلط‌انداز» است که نیم قرن پیش با اجرای منوچهر نوذری، ثریا قاسمی و علی تابش پخش می‌شد. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، نمایش قدیمی رادیویی «آقای غلط‌انداز» بعد از ۵۰ سال از قاب برنامه «پرنیان صدا» شبکه پنج به تصویر کشیده می‌شود. […]

موضوع اصلی برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» این هفته برنامه قدیمی «آقای غلط‌انداز» است که نیم قرن پیش با اجرای منوچهر نوذری، ثریا قاسمی و علی تابش پخش می‌شد.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، نمایش قدیمی رادیویی «آقای غلط‌انداز» بعد از ۵۰ سال از قاب برنامه «پرنیان صدا» شبکه پنج به تصویر کشیده می‌شود.

هشتمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» با این نمایش شاد تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد. این نمایش، اثر ماندگار زنده‌یاد حسین مدنی، نویسنده و طنزپرداز است که با هنرمندی علی تابش، منوچهر نوذری و ثریا قاسمی و کارگردانی حمید قنبری بعد از ۵۰ سال در قاب تلویزیون نمایش داده می‌شود.

همچنین «پرنیان صدا» این هفته میزبان مینو جبارزاده هنرپیشه، کارگردان و مجری باسابقه کشور است که از خاطرات ۴۰ سال فعالیت هنری‌اش از کودکی تاکنون با بینندگان سخن می‌گوید.

معرفی برنامه قدیمی رادیو با عنوان «سیر و سفر» با اجرای تاجی احمدی و رضا معینی و قطعه ریتمیک طنز و انتقادی «وای چی بگم» با اجرای منوچهر نوذری از بخش‌های جذاب این قسمت از «پرنیان صدا» است.

لطیفه‌های نمایشی این هفته نیز با هنرمندی غلامحسین بهمنیار، عباس مصدق، خانم مورین، عزت‌الله مقبلی، محسن هرندی، منوچهر آذری، علیرضا جاویدنیا، مهران امامیه، امیر سهیلی، نازنین مهیمنی و مونیکا جهانبان تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

مسابقه جدید «صدای ماندگار» نیز در این قسمت طبق روال گذشته برگزار و برندگان مسابقه قبل هم معرفی خواهند شد، همچنین قطعه‌ای از ترانه معروف «قبیله لیلی» به سمع و نظر بینندگان خواهد رسید.

برنامه «پرنیان صدا» به تهیه‌کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار