رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «با هم بازی» آماده نمایش از تلویزیون شد. به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، تولید فصل سوم مجموعه تلویزیونی «با هم بازی» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور و کارگردانی مهدی نصیری به پایان رسید. پس از استقبال مخاطبان از فصل های اول و دوم و تبدیل این مجموعه به یکی […]

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «با هم بازی» آماده نمایش از تلویزیون شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، تولید فصل سوم مجموعه تلویزیونی «با هم بازی» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور و کارگردانی مهدی نصیری به پایان رسید.

پس از استقبال مخاطبان از فصل های اول و دوم و تبدیل این مجموعه به یکی «پرتکرار‌ترین» و «پرمخاطب‌ترین» برنامه‌های شبکه پویا، فصل سوم آن با پایان تولید، بزودی به آنتن تلویزیون برمی‌گردد.

این مجموعه محصول سازمان هنری رسانه ای اوج و تولید شده در خانه هنری رسانه‌ای دیما به کارگردانی مهدی نصیری و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور است که پس از اتمام تولید فصل سوم قرار است در کنداکتور شبکه پویا قرار گیرد.

مجموعه «با هم بازی» لحظات شاد خانواده‌هایی را به تصویر می‌کشد که در کنار هم بازی‌های مختلف و متنوعی را با وسایل ساده داخل خانه، انجام می‌دهند.

رویکرد این مجموعه توجه به حس شادی و نشاط داخل خانه و توجه به کودکان است و شعار آن «برای بچه ها؛ بازی یعنی زندگی» تعریف شده است.

فصل سوم این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت بزودی از شبکه پویا پخش خواهد شد. تا کنون حدود ۶۰ قسمت از این مجموعه تولید و پخش شده است.

عوامل این اثر تلویزیونی عبارت است از:

تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان: مهدی نصیری، مدیر تولید و برنامه ریز: طیبه مینائی پور، تدوین: فائزه سادات قافله باشی، طرح و اجرای دکور: مرتضی شجاعی، مدیر تصویربرداری: یحیی رضایی، تصویربرداران: هادی داودی، عرفان خدابنده‌لو، مدیرصحنه: زهرا قره‌داغی، بازیگردان: زینب عباسی، پژوهش: مرضیه کرباسچی، سمیرا رستمی.امین حسینی آزاد، زینب عباسی، ریحانه مینائی پور، بازیگران: سامان غنائمی، طاها شجاعی، امین حسینی آزاد، مرضیه میرزایی، نیکو حسینی، مهربان حسینی، حلما شفیعی، زینب عباسی، محسن توکلی، علی جعفریان، طاها نصیری، امیر طاها شفیعی، کوثر حیدری، عکاس: زهرا قره داغی، تدارکات: علی احدی.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار