رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در حالی که قرار بود فیلم “گربه سیاه” به تهیه کنندگی بهرام رادان از امروز دهم آذر ماه اکران شود، فروش بلیت این فیلم در سایت های بلیت فروشی آغاز نشده است. پیگیری‌ها حاکی از این است که از سوی وزارت ارشاد خواسته شده تا فیلم دوباره دیده شود و احتمالاً این ماجرا به حاشیه […]

در حالی که قرار بود فیلم “گربه سیاه” به تهیه کنندگی بهرام رادان از امروز دهم آذر ماه اکران شود، فروش بلیت این فیلم در سایت های بلیت فروشی آغاز نشده است.

پیگیری‌ها حاکی از این است که از سوی وزارت ارشاد خواسته شده تا فیلم دوباره دیده شود و احتمالاً این ماجرا به حاشیه های اخیر شورای پروانه نمایش و اظهارات نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس که یکی از اعضای شورای پروانه نمایش نیز هست، بی‌ارتباط نباشد.

همچنین گویا شب گذشته بهرام رادان در مراسمی که به بهانه اکران این فیلم ترتیب داده بود از شروع نشدن اکران این فیلم از روز دهم آذرماه خبر داده است.

اما روابط عمومی سازمان سینمایی به نقل از مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم نوشت: تعویق در  اکران فیلم ها  به دلیل تصمیم شورای صنفی نمایش است و هیچ فیلمی توقیف نشده است.

محمدرضا فرجی در خصوص به تعویق افتادن اکران فیلم ها در این هفته با تکذیب اخباری مبنی بر توقیف فیلم ها اعلام کرد؛  پیرو بررسی هایی که شورای صنفی نمایش برای فیلم هایی که در نوبت اکران انجام داد و بنا به درخواست پخش کننده فیلم « گربه سیاه» اکران این فیلم به مدت دو هفته و سایر فیلم ها به مدت یک هفته به تاخیر افتاد.

محمد رضا فرجی ادامه داد:  خوشبختانه، اکران فیلم ها طی هفته های اخیر باعث رونق مجدد سینماهای کشور شد و شورای صنفی نمایش به منظور حمایت از دیگر فیلم های در حال اکران تصمیم گرفت، اکران فیلم های جدید به تعویق بیافتد.
وی تصریح کرد: هیچ فیلم اعلام شده از سوی شورای صنفی نمایش توقیف نشده است، فقط بنابه درخواست صاحبان فیلم و تشخیص شورای صنفی نمایش اکران آن ها با تاخیر همراه شده است.

فیلم سینمایی “گربه سیاه” به کارگردانی کریم امینی و به تهیه کنندگی بهران رادان در سال ۱۳۹۸ تولید شده است. از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به بهاره کیان افشار، ترلان پروانه و علیرضا استادی اشاره کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار