رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهران ملکوتی صدابردار فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی از ادامه تصویربرداری این پروژه در شمال خبر داد. مهران ملکوتی صدابردار و صداگذار سینما و تلویزیون که این روزها به عنوان صدابردار در پروژه سینمایی «جنگ جهانی سوم» حضور دارد، گفت: این روزها مشغول صدابرداری جدیدترین پروژه سینمایی هومن سیدی با نام […]

مهران ملکوتی صدابردار فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی از ادامه تصویربرداری این پروژه در شمال خبر داد.

مهران ملکوتی صدابردار و صداگذار سینما و تلویزیون که این روزها به عنوان صدابردار در پروژه سینمایی «جنگ جهانی سوم» حضور دارد، گفت: این روزها مشغول صدابرداری جدیدترین پروژه سینمایی هومن سیدی با نام «جنگ جهانی سوم» هستم و تا امروز بخش‌هایی از این فیلم جلوی دوربین رفته است.

وی بیان کرد: این فیلم نسبت به دیگر پروژه‌های سینمایی و سریالی که هومن سیدی تا امروز جلوی دوربین برده، بسیار متفاوت است و فکر می‌کنم این کارگردان در «جنگ جهانی سوم» به یک بلوغ بسیار خوبی رسیده است.

ملکوتی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر در شمال در حال فیلمبرداری است. من پیش از این در پروژه شبکه نمایش خانگی «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان همکاری داشتم که با پایان این سریال، به گروه «جنگ جهانی سوم» ملحق شده‌ام.

ملکوتی در پایان گفت: خوشبختانه با افزایش تولید سریال در پلتفرم‌ها، بسیاری از عوامل سینمایی مشغول به کار هستند و این مساله باعث خوشحالی است. البته همین افزایش تولید در پلتفرم‌ها، مشکلاتی را برای تولیدات سینمایی به همراه داشته است، به گونه‌ای که برخی از فیلمسازان برای پیدا کردن عوامل کمی در تنگنا بودند.

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» جدیدترین پروژه سینمایی هومن سیدی به شمار می‌رود که تهیه کنندگی آن را نیز برعهده دارد. در این پروژه بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف الله سیفی و حاتم مشمولی حضور دارند.

همچنین در خلاصه داستان فیلم آماده است: «من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم…»

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار