رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فردا ۱۵ آذر آخرین مهلت ارسال آثار علاقمندان به شرکت در پویش ۷ دقیقه ۷ اقلیم است. دبیر پویش بین‌المللی ۷ دقیقه ۷ اقلیم، گفت: فردا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار علاقمندان به شرکت در این پویش است. سیدعطا الله مجابی، با بیان اینکه اقوام و شهرهای مختلف ایران از دیرباز آیین‌ها و […]

فردا ۱۵ آذر آخرین مهلت ارسال آثار علاقمندان به شرکت در پویش ۷ دقیقه ۷ اقلیم است.

دبیر پویش بین‌المللی ۷ دقیقه ۷ اقلیم، گفت: فردا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار علاقمندان به شرکت در این پویش است.

سیدعطا الله مجابی، با بیان اینکه اقوام و شهرهای مختلف ایران از دیرباز آیین‌ها و سنت‌های ارزشمندی داشته‌اند که در بسیاری از نقاط کشور همچنان حفظ شده است، گفت: فیلم‌های کوتاه با مدت زمان بین سه تا هفت دقیقه در قالب‌های انیمیشن، داستانی، تجربی، نماهنگ و مستند با رویکرد نمایش خلاقانه سرور و نشاط اقوام و ساکنان بخش‌های مختلف سرزمینمان، مشمول شرکت در این رویداد هستند.

وی با اشاره به اینکه آثار شرکت کننده باید مناسب پخش در فضای مجازی باشند خاطرنشان کرد: تا کنون از سراسر کشور ۱۵۰ اثر در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کرده‌اند.
پویش بین‌المللی ۷ دقیقه ۷ اقلیم به همت انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری مرکز توسعه فناوری و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اردیبهشت امسال آغاز به کار کرد.

آثار ارسالی توسط کارشناسان تعیین شده انجمن سینمای جوانان ایران بررسی می‌شوند و در مرحله اول ۱۰ اثر برتر، مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند. مبالغ اهدایی بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال است که رقم نهایی را شورای ارزشیابی هنری انجمن سینمای جوانان ایران تعیین می‌کند. برگزارکنندگان این پویش عرضه مناسب و گسترده آثار برتر در فضای مجازی را در دستور کار دارند.

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند در مدت زمان باقی مانده آثار خود را به نشانی سایت جشنواره ارسال کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار