رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند بلند «معلم اختاپوس من» که جایزه بهترین مستند مراسم اسکار و بفتا ۲۰۲۱ را کسب کرده است برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می‌شو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند بلند «معلم اختاپوس من» My Octopus Teacher محصول سال ۲۰۲۰ کشور آفریقای جنوبی به کارگردانی و نویسندگی پیپا ارلیک و جیمز رید […]

مستند بلند «معلم اختاپوس من» که جایزه بهترین مستند مراسم اسکار و بفتا ۲۰۲۱ را کسب کرده است برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می‌شو

به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند بلند «معلم اختاپوس من» My Octopus Teacher محصول سال ۲۰۲۰ کشور آفریقای جنوبی به کارگردانی و نویسندگی پیپا ارلیک و جیمز رید که کریگ فاستر به عنوان راوی در آن حضور دارد از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: « در سال ۲۰۱۰ غواصی در نزدیکی کیپ تاون آفریقای جنوبی سرگرم شنا و تحقیق است که به یک اختاپوس جوان برمی‌خورد. غواص یک سال هر روز سراغ اختاپوس می‌رود و کم‌کم رابطه ای دوستانه بین آنها شکل می‌گیرد و … »

کریگ فوستر کارگردان فیلم که همان غواص است توانسته طی ۱۰ سال این قصه را با مهارت تمام سر و سامان و به یک اثر کم نظیر تبدیل کند.

«معلم اختاپوس من» با مدیریت دوبلاژ و صداپیشگی منوچهر زنده دل دوبله و پنجشنبه ۱۸ آذر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار