رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

امروز دوشنبه ۲۲ آذرماه در سانس اول رویداد «فیلم‌خبر» که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود، هشت مستند معرفی و بررسی می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رضا صائمی‌، امروز دوشنبه ۲۲ آذر در پنجمین روز جشنواره در […]

امروز دوشنبه ۲۲ آذرماه در سانس اول رویداد «فیلم‌خبر» که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود، هشت مستند معرفی و بررسی می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رضا صائمی‌، امروز دوشنبه ۲۲ آذر در پنجمین روز جشنواره در بخش رویداد «فیلم خبر» به عنوان کارشناس، به معرفی و بررسی هشت مستند می‌پردازد.
مستندهای «چند قدم آن طرف‌تر» در بخش شهیدآوینی و به کارگردانی محمد صالحی، «ناقوس دریا» در بخش نیمه بلند به کارگردانی محسن شیرزایی، «برایمان بمان» در بخش نیمه‌بلند به کارگردانی سمیه کریمی، «آن مرد با اتوبوس آمد» در بخش بلند به کارگردانی نیما مهدیان، «برف گیر» در بخش بلند به کارگردانی کیارش اشراقی و مرتضی قاضیان، «بوی مادر بوی دریا» در بخش کوتاه به کارگردانی رضا محمدپورنوروزباغی، «هم‌قدم» در بخش کوتاه به کارگردانی محسن سخا، «امان نامه» در بخش کوتاه به کارگردانی حامد سعادت از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ اکران می‌شوند.
پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار