رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی نامزد جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی استرالیا شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «پارادایس»، جشنواره بین‌المللی فیلم و سرگرمی استرالیا (IFEFA) اولین بار در نوامبر ۲۰۱۴ در سیدنی برگزار شده و از زمان آغاز به کار خود مورد توجه و حمایت جوامع بین‌المللی […]

فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی نامزد جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی استرالیا شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «پارادایس»، جشنواره بین‌المللی فیلم و سرگرمی استرالیا (IFEFA) اولین بار در نوامبر ۲۰۱۴ در سیدنی برگزار شده و از زمان آغاز به کار خود مورد توجه و حمایت جوامع بین‌المللی از جمله کانادا، ایالات متحده، بریتانیا، هند، پاکستان و بسیاری از کشورهای دیگر قرار گرفته است.
جشنواره IFEFA یک رویداد منحصربه‌فرد و برای دریافت آثار ارسالی از سراسر جهان آزاد است، اما با تمرکز بر آوردن جهان به یک پلتفرم.
هدف این جشنواره گسترش و تعمیق روابط فرهنگی و اقتصادی بین استرالیا و سایر نقاط جهان است. جشنواره IFEFA یک پروژه رویایی برای تیم برگزارکننده است که مدتی است با تمرکز بر توسعه فرهنگی و حمایت جامعه روی این مفهوم کار می‌کنند. اهداف و مقاصد IFEFA برای دستیابی به بالاترین استانداردهای جوامع بین‌المللی منسجم از طریق تقویت تنوع فرهنگی، چندفرهنگی، درک متقابل و صلح هماهنگ است.
جشنواره IFEFA همچنین قصد دارد کارگاه‌های آموزشی، حمایت از استعدادهای محلی، تولید محتوای محلی، فیلم‌های مستند و تعامل با بهترین و پیشروترین انجمن فیلم و هنر جهان را فراهم کند.
این رویداد بین‌المللی همیشه مشتاق است تا منافع تجاری را تقویت و حمایت کند، اتحادهای استراتژیک را در سراسر مرزها ایجاد کند، فرصت‌های حرفه‌ای و تجاری به‌وجود آورد و در عین حال تخصص محلی را ارائه دهد.
بر اساس اعلام سایت امریکن برایتلایت فیلم که پخش جهانی فیلم «پارادایس» را بر عهده دارد، این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از فیلم و سرگرمی استرالیا (IFEFA) شده است.
مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، کیان کاووسی، مسعود بهارلو، حامد توسلی، مجید مهین‌دوست و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان در فیلم «پارادایس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در فیلم سینمایی «پارادایس» جواد عزتی، طلبه‌ای جوان است که با دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا شده و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند!
عوامل فیلم سینمایی «پارادایس» عبارتند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کنندگان: علی عطشانی، سید محمدتقی هاشمیان، گروه تهیه: علی اسماعیلی، احسان ولی‌پور زند، حسین بلاش، مصطفی محمدخانی، پیمان مرادی، پریسا زهتابیان، تهیه‌کننده اجرایی: الناز عراقی‌زاده، نویسنده: مهدی علی میرزایی و علی عطشانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، تدوین نسخه بین‌الملل: علی عطشانی، طراح چهره‌پردازی: امیرترابی، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار چهره‌پرداز: سمانه نورالهی دیبا، طراح صحنه و لباس: ابوالفضل سلیمی، ملیکا اسماعیلی، موسیقی: پوریا حیدری، گروه کارگردانی: امیر رونقی، محمد تیموری، اشکان صفاری، تروکاژ: علیرضا قادری اقدم، عکاس: محمود عطشانی، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، مشاور پروژه: مهدی دادجو، سعید پاکستانی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، مجری طرح: رضا یارخلجی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار