رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محسن یزدی مدیر شبکه مستند با تاکید بر اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» گفت: «سینماحقیقت» به جهت اعتبار بین مستندسازان با فاصله از دیگر جشنواره‌های حوزه مستند بالاتر قرار گرفته است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مدیر شبکه مستند با حضور در پردیس سینمایی چارسو […]

محسن یزدی مدیر شبکه مستند با تاکید بر اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» گفت: «سینماحقیقت» به جهت اعتبار بین مستندسازان با فاصله از دیگر جشنواره‌های حوزه مستند بالاتر قرار گرفته است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مدیر شبکه مستند با حضور در پردیس سینمایی چارسو ضمن بازدید از خانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در صحبت‌هایی گفت: سینماحقیقت به جهت اعتبار بین مستندسازان با فاصله از جشنواره‌های دیگر قرار گرفته و اولین آنها به شمار می‌آید. گمان می‌کنم حتی جوایز این جشنواره از جشنواره فجر هم در حوزه مستند جذاب‌تر و معتبرتر باشد.
مدیر شبکه مستند در ادامه بیان کرد: از یک طرف هم (اهمیت) این جشنواره به جهت این بوده که ما در این سال‌ها مستندسازهای خیلی درجه یکی داشتیم و مرتب در حال دیدن کارهای درجه یکی هستیم که همیشه هم پربار بوده است. سینماحقیقت جشنواره زنده و درجه یکی است.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره همکاری شبکه مستند با مرکز گسترش و به خصوص جشنواره سینماحقیقت توضیح داد: ما با مدیر سابق (مرکز گسترش) هم ارتباط خوبی داشتیم، با آقای حمیدی مقدم هم از وقتی (به مرکز گسترش) آمده اند، به جهت اینکه خودشان به بحث پخش و تلویزیون عنایت بیشتری دارند، رابطه‌مان خیلی خوب است.
یزدی در پایان گفت: هرچقدر مستند به تلویزیون نزدیک‌تر باشد بیشتر دیده شده و توفیق بیشتری از جهت دیده شدن پیدا می‌کند.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.
منبع: سوره سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار