رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

بازیگر «گاندو» در بازدید از جشنواره «سینماحقیقت» گفت: سینمای مستند با تحول بسیاری همراه بوده است و مخاطب‌ جهانی دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سوگل طهماسبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که برای دیدن فیلم «چهره‌پرداز» ساخته جعفر نجفی به پردیس […]

بازیگر «گاندو» در بازدید از جشنواره «سینماحقیقت» گفت: سینمای مستند با تحول بسیاری همراه بوده است و مخاطب‌ جهانی دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سوگل طهماسبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که برای دیدن فیلم «چهره‌پرداز» ساخته جعفر نجفی به پردیس چارسو آمده بود درباره این فیلم گفت: از آنجایی که خود از ایل بختیاری هستم و فضای مستند برای من آشنا بود از دیدن آن لذت بردم. «چهره‌پرداز» با جوایزی که در جشنواره‌های خارجی به‌دست آورده، افتخار بسیاری برای سینمای ایران به‌حساب می‌آید.
او درباره حال و هوای جشنواره «سینماحقیقت» بیان کرد: باتوجه به اینکه امسال این جشنواره برای مردم عادی به‌صورت آنلاین برگزار شده‌ است و تنها اهالی رسانه و صاحبان آثار می‌توانند در پردیس سینمایی چارسو حضور داشته باشند، فضای گرم و پرشوری را نسبت به سال‌ پیش شاهد هستیم. سالن سینما که «چهره‌پرداز» در آن اکران شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاملا پر شده بود، مطمئنا آثار موجود در پلتفرم‌های آنلاین نیز با استقبال بسیاری همراه می‌شوند.

بازیگر «بچه مهندس» تاکید کرد: هرچیزی که رئال باشد را دوست دارم و گرایشم به مستند زیاد است، حس می‌کنم باید داستان زندگی آدم‌هایی را که زنده هستند، بشنویم و به‌صورت مستند دنبال کنیم. این حوزه از سینما با تحول بسیاری همراه بوده است و مخاطب‌ جهانی دارد.
طهماسبی در پایان درباره برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» گفت: جشنواره «سینماحقیقت» پس از پانزده دوره، جای خود را، چه در بخش ملی و چه بخش در بین‌الملل، میان مستندسازان باز کرده است و همه آن را به‌عنوان جشنواره‌ای معتبر جهانی می‌بینند و از برگزاری آن بسیار خوشحال هستم.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار