رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم «برای آوا» به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی و تهیه کنندگی فرانک فروتن در مرحله صداگذاری قرار دارد. نگار عابدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که فعالیت خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرده است اکنون در یک فیلم بلند ویدئویی که روایتگر داستان یک گروه تئاتر نوجوان است به ایفای نقش پرداخته است. فیلم «برای […]

فیلم «برای آوا» به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی و تهیه کنندگی فرانک فروتن در مرحله صداگذاری قرار دارد.

نگار عابدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که فعالیت خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرده است اکنون در یک فیلم بلند ویدئویی که روایتگر داستان یک گروه تئاتر نوجوان است به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم «برای آوا» به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی و تهیه کنندگی فرانک فروتن ابتدای سال جاری کلید خورد و اکنون مراحل پس تولید را پشت سر می گذارد.

نگار عابدی در این فیلم با نقشی کاملا متفاوت مقابل دوربین رفته است و این اولین حضور او در یک فیلم نوجوان است. نگار عابدی و مهدی زمین پرداز در این پروژه هم‌بازی بازیگران نوجوان شده اند.

فیلم «برای آوا» با بیش از ۱۰ بازیگر کودک و نوجوان برای مخاطبان نوجوان در فضایی کمدی – تراژدی تولید شده است. قهرمان این فیلم یک گروه تئاتر نوجوان هستند که پس از یک سال تلاش و تمرین حال نمایش‌شان در یک جشنواره معتبر بین المللی پذیرفته شده است و این شروع داستان پرماجرای آنان است.

هدیه زمانپور، صبا احمدی، آیدا مرادی، رژینا علیپور، پرستو زکی زاده، پرنیان عابدی، آوا مشکور، مرتیا گلیج، ندا محجوب و مانیا نظامی بازیگران نوجوان فیلم «برای آوا» هستند. مهدی زمین پرداز، فرانک فروتن، محمدهادی عطایی، رضا جهانی، ریحانه یزدانیار، مهسا حبیبی تلخدانی، الهام احمدی، غزاله گنجی، مجید تاری و آقاضیا احمدی نیز بازیگران بزرگسال پروژه هستند.

عبدالقادر طاهازاده مدیر فیلمبرداری، علی قاسمی صدابردار، الهام احمدی طراح لباس، حمیدرضا منجر طراح صحنه، مرسده افشاری طراح گریم، امیررضا فروتن جانشین تهیه کننده، حیدر شیرزاد مدیرتولید، هادی پورابراهیمی عکاس و حامی علیزاده برنامه ریزی «برای آوا» را برعهده داشتند.

پس از اتمام تدوین فیلم توسط شروین منیعی، این روزها آرش قاسمی صداگذاری آن را آغاز کرده است. سپهر سراجی نیز به زودی آهنگسازی این فیلم را آغاز خواهد کرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار