رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در سانس اول رویداد «فیلم‌ خبر» که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود، هشت مستند معرفی و بررسی می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رضا صائمی‌پور، امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر در ششمین روز جشنواره در بخش رویداد «فیلم […]

در سانس اول رویداد «فیلم‌ خبر» که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود، هشت مستند معرفی و بررسی می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رضا صائمی‌پور، امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر در ششمین روز جشنواره در بخش رویداد «فیلم خبر» به عنوان کارشناس، به معرفی و بررسی هشت مستند می‌پردازد.
مستندهای «در امتداد خاکریز» در بخش شهیدآوینی و به کارگردانی سیدرضا حسینی، «در جست‌وجوی یک سرباز» در بخش شهیدآوینی به کارگردانی میثم غلامی، «ماجرای سال آخر» در بخش نیمه‌بلند به کارگردانی مهدی جبین‌شناس، «آورتین» در بخش نیمه‌بلند به کارگردانی حسن وزیرزاده، «مشق امشب» در بخش بلند به کارگردانی اشکان نجاتی و مهران نعمت‌اللهی، «از رنج عاشقی» در بخش بلند و شهیدآوینی به کارگردانی علی‌اکبر نوروزپور، «امیر» در بخش کوتاه به کارگردانی داود میرزابیگی، «پایان زمین» در بخش کوتاه به کارگردانی مجتبی شهدادی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ معرفی می‌شوند.
پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار