رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

با نزدیک شدن به روزهای پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، ازدحام و شلوغی در پردیس سینمایی چارسو بیشتر و بر تعداد تماشاگران مستندها افزوده می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در روزهای گذشته پردیس سینمایی چارسو میزبان شخصیت‌های پرشماری بود. دیروز دوشنبه […]

با نزدیک شدن به روزهای پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، ازدحام و شلوغی در پردیس سینمایی چارسو بیشتر و بر تعداد تماشاگران مستندها افزوده می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در روزهای گذشته پردیس سینمایی چارسو میزبان شخصیت‌های پرشماری بود. دیروز دوشنبه حضور سیف الله صمدیان مستندساز و عکاس در پردیس چارسو با استقبال عکاسان همراه بود. صمدیان مثل همیشه علاوه بر عکاسی و تصویربرداری از همکاران و دوستانش، سوژه عکاسان شد و با دبیر جشنواره محمد حمیدی مقدم هم عکس یادگاری گرفت. محمود شالویی مدیر فرهنگی و سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از دیگر شخصیت هایی بودند که دوشنبه ۲۲ آذرماه به پردیس چارسو آمدند و دقایقی را با دبیر جشنواره دیدار کردند.

محمد صیاد عکاس باتجربه که مستند «آقای صیاد را ول کنید» (مریم ملک مختار) درباره اوست هم به پردیس چارسو آمد و با حضورش به فوتوکال جشنواره گرما داد. او دقایقی در محاصره تماشاگران فیلم عکس یادگاری انداخت و با آنها صحبت کرد.

یکشنبه ۲۱ آذرماه هم پردیس چارسو میزبان چهره‌های سیاسی و فرهنگی بود. دکتر علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم گرگان و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی، مهدی یزدی مدیر شبکه مستند، حامد مخبر قائم مقام شبکه آموزش، مسعود احمدی افرادی مدیر شبکه آموزش، حسین قرایی مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما، محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی مس رفسنجان و… در جشنواره «سینماحقیقت» حضور داشتند. یزدان عشیری مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی و همراهانش آرش رمضانیان و فاطمه پزشکی هم از مهمانان پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم بودند که علاوه بر دیدار با دبیر این رویداد، در ستاد خبری حضور یافتند.

پیروز کلانتری، ساعد نیک‌ذات، وحید موسائیان، محسن اسلام‌زاده، امید نجوان، مهدی باقری، فرشاد اکتسابی، منوچهر مشیری، امیررضا مافی و … هم در روزهای اخیر در کاخ جشنواره پانزدهم به تماشای مستندها نشستند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار