رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

ویژه‌ برنامه تلویزیونی جشنواره «سینماحقیقت» با اجرای الهام عادلی از شبکه دو پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، ویژه برنامه تلویزیونی جشنواره «سینماحقیقت» از پنجشنبه ۱۸ آذرماه و هم‌زمان با آغاز پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» روی آنتن شبکه دو سیما رفت تا گزارشی […]

ویژه‌ برنامه تلویزیونی جشنواره «سینماحقیقت» با اجرای الهام عادلی از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، ویژه برنامه تلویزیونی جشنواره «سینماحقیقت» از پنجشنبه ۱۸ آذرماه و هم‌زمان با آغاز پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» روی آنتن شبکه دو سیما رفت تا گزارشی روزانه از برگزاری این رویداد داشته باشد.

این برنامه هر روز ساعت ۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و تا ۲۶ آذرماه، هم‌زمان با اختتامیه جشنواره ادامه خواهد داشت. پلاتو مجری، معرفی کارگردان‌های حاضر در جشنواره «سینماحقیقت»، مصاحبه با مدیران جشنواره، تصاویر از فضای جشنواره، مصاحبه با شرکت‌کننده‌ها در جشنواره به‌عنوان آیتم‌های این برنامه شناخته می‌شوند.

اجرای ویژه‌ برنامه تلویزیونی جشنواره «سینماحقیقت» برعهده الهام عادلی‌ است و دیگر عوامل آن عبارتند از کارگردان: سعید فرامرزی، تهیه‌کننده: علیرضا بختیان، فیلمبردار: مصطفی عبدی، تدوینگر: میلاد ملک‌پور و فراز شیرجندی، دستیار تولید: توحید باریکانی، دستیار تصویربردار: علی حاجیلری و یحیی سلیمی، هماهنگی: فرشته طالب‌زاده.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی‌مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار