رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «گالش منزل» به کارگردانی علی شهاب‌الدین درباره سبک زندگی مردم مازندران است و در بخش »کوتاه» مسابقه ملی جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی،  یکشنبه ۲۱ آذرماه و هم‌زمان با چهارمین روز از جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، مستند «گالش منزل» […]

مستند «گالش منزل» به کارگردانی علی شهاب‌الدین درباره سبک زندگی مردم مازندران است و در بخش »کوتاه» مسابقه ملی جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی،  یکشنبه ۲۱ آذرماه و هم‌زمان با چهارمین روز از جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، مستند «گالش منزل» به کارگردانی علی شهاب‌الدین در پردیس سینمایی چارسو اکران شد.
در جریان اکران این فیلم جمعی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی از جمله  مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم گرگان و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی، محسن یزدی مدیر شبکه مستند، حامد مخبر قائم مقام شبکه آموزش، مسعود احمدی افرادی مدیر شبکه آموزش، حسین قرایی مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما حضور داشتند.  به دلیل استقبال مخاطبان از مستند «گالش منزل»، مسئولان برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» تصمیم گرفتند که فیلم عصر چهارشنبه ۲۳ آذرماه در سانس ویژه اکران شود.
مستند «گالش منزل» روایت زندگی پیرمردی مبتلا به سرطان از اهالی مازندران می‌پردازد که با وجود بیماری همچنان به تنهایی، دامداری در جنگل را ادامه می‌دهد و حاضر به زندگی در شهر و در کنار خانواده نیست. این مستند در بخش «کوتاه» مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد.
پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه آغاز شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار