رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد. یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس امید با هدف شناسایی، معرفی و حمایت از دانشجویان خلاق و مستعد در زمینه فیلم کوتاه و عکس،  تشویق و الگوسازی دانشجویان در راستای واکنش‌گرایی […]

فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس امید با هدف شناسایی، معرفی و حمایت از دانشجویان خلاق و مستعد در زمینه فیلم کوتاه و عکس،  تشویق و الگوسازی دانشجویان در راستای واکنش‌گرایی نسبت به چالش های موجود در جامعه و دوری از انفعال به خصوص در حوزه آسیب های اجتماعی و کمک به تولید محتوای فرهنگی، آموزشی و ترویجی برگزار می شود.

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره علاوه بر موضوع آزاد، شامل «آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد»، «گردشگری و توسعه پایدار» و «تهران؛ پایتخت ایران» می‌شود.

همچنین طبق فراخوان دوره یازدهم جشنواره امید؛ فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و عکس فیلم از بخش های مسابقه رقابتی این جشنواره اعلام شده اند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید، ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام شده و نمایش فیلم‌های منتخب، نمایشگاه عکس‌های منتخب و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به نشانی festivalomid.ir مراجعه کنند.

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار