رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

در سانس دوم رویداد «فیلم‌ خبر» که از ساعت ۱۳ تا ۱۵ امروز سه‌شنبه در پردیس چارسو برگزار می‌شود، هشت مستند معرفی و بررسی می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امین قدمی امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر در ششمین روز جشنواره در بخش […]

در سانس دوم رویداد «فیلم‌ خبر» که از ساعت ۱۳ تا ۱۵ امروز سه‌شنبه در پردیس چارسو برگزار می‌شود، هشت مستند معرفی و بررسی می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امین قدمی امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر در ششمین روز جشنواره در بخش رویداد «فیلم خبر» به عنوان کارشناس، به معرفی و بررسی هشت مستند می‌پردازد.
مستندهای «معمای‌رضا» در بخش شهیدآوینی و به کارگردانی سیدرضا حسینی، «پهلوان» در بخش شهیدآوینی به کارگردانی مهراد شعبانی‌نیا، «زندگی در آرشیو» در بخش نیمه‌بلند به کارگردانی برهان احمدی، «تکیه دولت» در بخش نیمه‌بلند به کارگردانی علیرضا قاسم‌خان، «پهلوانان نمی‌میرند» در بخش بلند به کارگردانی شراره عطاری، «روزگار گل آقایی» در بخش نمایش ویژه به کارگردانی محمدحسن یادگاری، «لبخندبزن رزمنده» در بخش کوتاه به کارگردانی میثم بابایی، «امیر اسماعیل تقی‌جواد» در بخش کوتاه به کارگردانی اردلان عاشوری از ساعت ۱۳ تا ۱۵ معرفی می‌شوند.
پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»  به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار