رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 24 آذر 1400 - 14:49
  • کد خبر : 84446
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «عقب افتاده» به روی صحنه می رود

نمایش «عقب افتاده» به نویسندگی حامد مقدسی و به کارگردانی وحید منافی از اول دی ماه ۱۴۰۰ در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان  به روی صحنه می رود. در خلاصه این نمایش آمده است: شخصی که مدعی پیدا کردن رویکردی جدید برای کمک به مردم است، برای استخدام وارد مرکز مشاوره و روان درمانی […]

نمایش «عقب افتاده» به نویسندگی حامد مقدسی و به کارگردانی وحید منافی از اول دی ماه ۱۴۰۰ در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان  به روی صحنه می رود.

در خلاصه این نمایش آمده است: شخصی که مدعی پیدا کردن رویکردی جدید برای کمک به مردم است، برای استخدام وارد مرکز مشاوره و روان درمانی میشود و همزمان با ورود وی مراجع کننده ای برای مشاوره در مرکز حاضر می شود. گفتگو‌یی بین مشاور مرکز، مراجع کننده و شخصی که برای استخدام آمده صورت می گیرد که منتهی به اتفاقات عجیبی مشود.

در این نمایش وحید منافی، حامد مقدسی، عرفان سلیمی، علیرضا داوودوندی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل نمایش «عقب افتاده» عبارتند از: دستیار کارگردان: نازنین ‌پورخدابخش، مدیر صحنه:  سمانه محمدی، مونا ‌کاکاوند، مدیر تولید:  آرمین ‌اقراری، جانشین تولید:  کامران ‌نوروزی، برنامه ریز:  کیمیا پیروزمندی، نازنین ‌پورخدابخش، موسیقی:  آرمین ‌اقراری، کیمیا پیروزمندی ،مشاور رسانه ای:  پیام ‌احمدی ‌کاشانی،فرزاد ‌جمشیددانایی، روابط عمومی و تبلیغات:  فریبا جدیدی، فرشته ‌سهی، عکاس:  پیام ‌احمدی ‌کاشانی، فرزاد ‌جمشیددانایی، فهیمه علی بیگی ،طراح پوستر:  متین ‌خیبلی

نمایش «عقب افتاده» از تاریخ اول لغایت ۲۱ دیماه ۱۴۰۰ در ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان  به روی صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند از طریق سایت تیوال و یا گیشه به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ خانه نمایش مهرگان مراجعه فرمایند.

سینماخانه / خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار