رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

طرح اعطای کمک هزینه نشر گرنت کتاب «سینماحقیقت» با حضور دکتر احمد ضابطی جهرمی، دکتر شهاب‌الدین عادل و استاد محمد تهامی نژاد برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ششمین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت مراسم معرفی طرح اعطای کمک هزینه […]

طرح اعطای کمک هزینه نشر گرنت کتاب «سینماحقیقت» با حضور دکتر احمد ضابطی جهرمی، دکتر شهاب‌الدین عادل و استاد محمد تهامی نژاد برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ششمین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت مراسم معرفی طرح اعطای کمک هزینه نشر گرنت کتاب «سینماحقیقت» با حضور محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره، دکتر احمد ضابطی جهرمی، دکتر شهاب‌الدین عادل و استاد محمد تهامی نژاد ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف توضیح در خصوص نحوه حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب در زمینه سینمای مستند برگزار خواهد شد.

در ادامه این برنامه، کتاب «نظریه‌ها و گفتمان‌های سینمای مستند» آخرین اثر از دکتر احمد ضابطی جهرمی معرفی می‌شود.

 مخاطبین می‌توانند برای تماشای آنلاین این برنامه به درگاه هاشور، سایت جشنواره به آدرس www.irandocfest.ir  و اینستاگرام این فستیوال به آدرس defc.ir@ مراجعه کنند.

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»  به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار