رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

موزیسین و آهنگساز نامدار ایرانی معتقد است سینمای مستند می‌تواند از ظرفیت‌های موسیقی ایرانی و مشاهیرش استفاده بیشتری داشته باشد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نادر مشایخی با مهم خواندن جشنواره سینماحقیقت گفت: در حوزه مستند، درباره موسیقی ایران کمتر فیلم ساخته […]

موزیسین و آهنگساز نامدار ایرانی معتقد است سینمای مستند می‌تواند از ظرفیت‌های موسیقی ایرانی و مشاهیرش استفاده بیشتری داشته باشد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نادر مشایخی با مهم خواندن جشنواره سینماحقیقت گفت: در حوزه مستند، درباره موسیقی ایران کمتر فیلم ساخته شده است. در حالی که این حوزه ظرفیت بالایی دارد. موسیقی ایرانی و شخصیت‌های مهم و نامدارش می‌توانند سوژه ساخت فیلم باشند.

نادر مشایخی آهنگساز با حضور در پردیس سینمایی چارسو و بازدید از خانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در صحبت‌هایی گفت: به تیم برگزاری جشنواره بابت برگزاری این رویداد و نمایش بهترین‌های سینمای مستند ایران و جهان تبریک می‌گویم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه مستندهای ساخته شده در حوزه موسیقی را از بعد کمی و کیفی رضایت بخش می‌داند، گفت: در حوزه مستند خیلی کم درباره موسیقی ایران فیلم ساخته شده است. در حالی که موسیقی ایران خیلی  جا دارد که درباره‌اش آثاری ساخته شود. روزی ۱۰ مورد از تاریخ موسیقی ایران به ذهنم می‌رسد که هر کدام می‌توانند تبدیل به فیلم شوند.

مشایخی درباره فعالیت‌های تازه خود گفت: دوست دارم با کارهایم غافلگیری ایجاد کنم و از همین جهت بهتر است فعلا درباره آنها چیزی نگویم.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم پنجشنبه ۲۵ آذرماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار