رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی:

«سینماحقیقت» افتخار سینمای ایران است

رمضانعلی حیدری خلیلی گفت: جشنواره «سینماحقیقت» به دلیل تمرکز بر حوزه مستند و نمایش تلالوی آثار این حوزه، افتخار سینمای ایران است. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی با حضور در پردیس سینمایی […]

رمضانعلی حیدری خلیلی گفت: جشنواره «سینماحقیقت» به دلیل تمرکز بر حوزه مستند و نمایش تلالوی آثار این حوزه، افتخار سینمای ایران است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی با حضور در پردیس سینمایی چارسو ضمن بازدید از خانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت گفت: جشنواره سینماحقیقت افتخار سینمای ایران است که هم باعث معرفی بضاعت‌ها و درخشندگی سینمای مستند ایران می‌شود و هم باعث دیده شدن و معرفی آثار برتری که می‌شود که در سینمای مستند تولید شده و در جشنواره تحسین شده است.
وی در ادامه بیان کرد: علاوه بر این موارد این جشنواره می‌تواند باعث جریان سازی می‌شود. انشالله آثار جشنواره در پیشخوان‌های مختلف به دست مخاطب برسد، عرضه و دیده  و باعث تقویت ارتباط طیف گسترده مخاطبان با سینمای مستند شود.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم امروز پنجشنبه ۲۵ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار